آرتتا: کار با داوید لوئیز لذت بخش است

به گزارش وبلاگ آوا، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی اسپانیایی توپچی ها می گوید داوید لوئیز یکی از رهبران تیمش است.

آرتتا: کار با داوید لوئیز لذت بخش است

به گزارش وبلاگ آوا، میکل آرتتا می گوید کار کردن با داوید لوئیز لذت بخش است و به تمجید از مدافع برزیلی تیمش پرداخت. به نقل از گل، داوید لوئیز و راب هولدینگ، همکاری خوبی در بازی های اخیر آرسنال داشتند و مدافع 33 ساله و برزیلی توپچی ها در 4 بازی آخر تیمش در لیگ برتر کار را از ابتدا آغاز نموده که حاصل، 3 کلین شیت بوده است. در این میان، میکل آرتتا، به تمجید از عملکرد مدافع تیمش پرداخت و مطرح نمود:

من داوید(لوئیز) را تحسین می کنم چرا که او به سختی تمرین می کنم. این فصل برای او به دلیل مصدومیتی که داشت، سخت آغاز شد اما او کارش را ادامه داد. او جایگاهش را در تیم می داند. داوید یکی از رهبران تیم است و به حد بالایی مشتاق پیشرفت است. او حتی در این سن نیز به بازی هایی که انجام داده است و کلیپ هایش نگاه می نماید و همیشه سوال می پرسد. وقتی این اتفاق می افتد، شما می توانید انتظار پیشرفت را از یک بازیکن داشته باشید و به همین دلیل است که او اکنون نمایش های خوبی از خود ارائه می دهد. داوید خودش می داند چه چیزهایی نقطه قوتش است و روی چه ویژگی هایی باید بیشتر کار کند. او با خودش روراست است و همه عناوین را کسب نموده است. کار کردن با داوید لذت بخش است.

آرتتا ادامه داد:

لوئیز در ابتدا، شخصیت قدرتمند خود را با تصمیمش برای انتقال به آرسنال، آن هم زمانی که در چلسی مشغول به کسب جام بود، نشان داد. او به دنبال چالش بود و سن و سالش همه چیز را به شما می گوید چرا که در این سن بازیکنان معمولا به دنبال چالش های ورزشی نیستند و می خواهند با رفتن به کشور دیگر، در سال های آخرشان کسب درآمد نمایند. با این حال لوئیز عاشق این ورزش است و دوست دارد در بالاترین سطح رقابتی حضور داشته باشد و از بازی در این سطح لذت می برد.

قرارداد لوئیز در خاتمه فصل با آرسنال به اتمام می رسد و آرتتا می گوید هنوز مذاکراتی برای تمدید قرارداد صورت نپذیرفته است. او گفت:

نه هنوز چند ماه تا خاتمه فصل باقی مانده است. من هر روز در خصوص چنین مسائلی با او صحبت می کنم و بنابراین مسئله ای وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آرتتا: کار با داوید لوئیز لذت بخش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: کار با داوید لوئیز لذت بخش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید