یک جریان مطمئن در تامین مواد اولیه ایجاد گردد

به گزارش وبلاگ آوا، خبرنگاران/فارس وزیر صمت با بیان اینکه این آمادگی برای حمایت و تمرکز صنایع در وزرات صمت وجود دارد، گفت: باید یک جریان مطمئن در تامین مواد اولیه ایجاد کنیم و فعالان این صنعت بر یکپارچگی و پایداری تمرکز نمایند.

یک جریان مطمئن در تامین مواد اولیه ایجاد گردد

سیدرضا فاطمی امین پنج شنبه 23 دی در مراسم جشن دستیابی به ظرفیت 300 هزار تن آلومینیوم جنوب اظهار کرد: در برهه ای از زمان هستیم که باید بر یکپارچگی صنعت و معدن تمرکز داشته باشیم و امروز دغدغه پایداری و تکمیل این صنعت را دارم.

او با بیان اینکه در بعضی از صنایع مثل فولاد به این پایداری رسیدیم، گفت: باید در صنعت آلومینیوم نیز به همین مرحله برسیم بنابراین همه انرژی باید بر صنایع پایین دست و بالادست متمرکز گردد. وی با بیان اینکه در بعضی از صنایع مثل فولاد به این پایداری رسیدیم، گفت: باید در صنعت آلومینیوم نیز به همین مرحله برسیم بنابراین همه انرژی باید بر صنایع پایین دست و بالادست متمرکز گردد.

وزیر صمت با بیان اینکه این آمادگی برای حمایت و تمرکز صنایع در وزرات صمت وجود دارد، اضافه کرد: باید یک جریان مطمئن در تامین مواد اولیه ایجاد کنیم و فعالان این صنعت بر یکپارچگی و پایداری تمرکز نمایند و در وزارت خانه نیز این آمادگی وجود دارد که حمایت کند.

فاطمی امین با بیان اینکه در بعضی از صنایع مثل فولاد به این پایداری رسیدیم، گفت: باید در صنعت آلومینیوم نیز به همین مرحله برسیم بنابراین همه انرژی باید بر صنایع پایین دست و بالادست متمرکز گردد.

مصطفی محمدنجار، مشاور عالی وزیر دفاع با بیان اینکه از خشنودی مردم خشنود هستیم چون مردم ولی نعمت ما هستند و باید اسباب شادی آنها را فراهم کنیم، اظهارداشت: امروز 300 هزار تن آلومینیوم اجرا شده اما باید صنایع بالادست و پایین دست باید مورد توجه قرار گیرد.

او با بیان اینکه می توان در آینده شهرک صنعتی کاملی باشیم تا زنجیره فراوری کامل بگردد، گفت: می توان فازهای دوم و سوم هم انجام گردد و نیروگاه نیز راه اندازی شده است.

مشاور عالی وزیر دفاع با بیان اینکه باید آب، برق و جاده تامین گردد که برق با نیروگاه تامین می گردد، اضافه کرد: آب الان کافی است اما برای فازهای بعدی احتیاج است که اقدامات بیشتری انجام گیرد.

نجار اظهار داشت: جاده نیز در دست اقدام است که ایجاد بندری برای خود منطقه و کارخانه نیز می تواند بحث صادرات و حمل و نقل را تسریع کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یک جریان مطمئن در تامین مواد اولیه ایجاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک جریان مطمئن در تامین مواد اولیه ایجاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید