یمن، نقض گسترده آتش بس در الحدیده به وسیله مزدوران عربستان

به گزارش وبلاگ آوا، منابع یمنی اعلام کردند که نقض گسترده آتش بس در الحدیده از سوی ائتلاف متجاوز همچنان ادامه دارد.

یمن، نقض گسترده آتش بس در الحدیده به وسیله مزدوران عربستان

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آوا به نقل از المسیره، اتاق عملیات افسران ارتباط یمن برای رصد نقض آتش بس در استان الحدیده خاطرنشان کرد که ائتلاف متجاوز سعودی طی 24 ساعت گذشته 231 بار آتش بس را در این استان نقض نموده است.

یک منبع در اتاق عملیات افسران ارتباط یمن، حملات پهپادی به الفازه، الجبلیه و التحیتا و ایجاد استحکامات جنگی در الجبلیه و الجاح را از جمله موارد نقض آتش بس در الحدیده بر شمرد.

این منبع بعلاوه پرواز پهپادهای جاسوسی در آسمان شهر الحدیده، حیس، الفازه، الجبلیه، کیلو 16 و التحیتا و حملات راکتی و توپخانه ای و گلوله باران منطقه ها مختلف الحدیده به وسیله متجاوزان را از جمله موارد دیگر نقض آتش بس در این استان دانست.

طرف های یمنی سیزدهم دسامبر سال 2018 میلادی (22 آذر 1397 ه.ش) در سوئد به توافق آتش بس در استان الحدیده دست یافتند. از آن موقع تا به امروز ائتلاف متجاوز سعودی این آتش بس را نقض نموده و به حملات خود به استان الحدیده ادامه داده است.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با بعضی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی گناه نتیجه ای برای رژیم سعودی نداشته است.

تجاوز نیروهای ائتلاف عربی ـ آمریکایی به سرکردگی عربستان سعودی به یمن تا به امروز موجب خلل در مقاومت مردم این کشور نشده است.

شهادت 2 شهروند یمنی در حملات متجاوزان سعودی

از سوی دیگر روز پنجشنبه بر اثر حمله متجاوزان سعودی به منطقه ها مرزی استان صعده (شمال) یمن دو شهروند یمنی به شهادت رسیدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یمن، نقض گسترده آتش بس در الحدیده به وسیله مزدوران عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یمن، نقض گسترده آتش بس در الحدیده به وسیله مزدوران عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید