گردهمایی تشکل های دانشجویی در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ آوا، همزمان با هفته جهانی کارآفرینی گردهمایی تشکل های دانشجویی در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

گردهمایی تشکل های دانشجویی در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ آوا، همزمان با هفته جهانی کارآفرینی، رویداد دانشجویی لینک آپ ویژه دبیران انجمن ها وتشکل های دانشجویی، 27 آبان 1400 در پارک علم و فن آوری پردیس برگزار می گردد.

هفته کارآفرینی هرساله 18 تا 24 نوامبر برابر با 28 آبان تا 4 آذر با هدف ترویج کارآفرینی در میان عموم مردم برگزار می گردد. پارک فناوری پردیس نیز با توجه به رسالت خود، برنامه هایی به این مناسبت در نظر گرفته است.

با توجه به آنالیز های انجام شده در مدل های بین المللی، یکی از مهم ترین مخاطبان برنامه هفته جهانی کارآفرینی، دانشجویان هستند. دانشگاه به عنوان اصلی ترین مرکز پرورش نیروی انسانی مورد احتیاج صنعت شناخته می گردد و از این جهت ایجاد ارتباط میان این بخش و اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رویداد دانشجویی لینک آپ ویژه دبیران انجمن ها و تشکل های دانشجویی همزمان با هفته جهانی کارآفرینی مورخ 27 آبان 1400 در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد. مخاطب اصلی این رویداد رؤسای انجمن ها و تشکل های دانشجویی هستند.

در این رویداد به موضوعات معرفی اکوسیستم کارآفرینی و اجزای آن، نقش تشکل ها در نوآوری دانشگاه ها و دانشجوها، شبکه سازی و جذب دانشجویان به وسیله تشکل ها، آشنایی با مباحث نوآوری اجتماعی و راه های درآمدزایی تشکل ها پرداخته و تور بازدید از پارک فناوری پردیس و بزرگترین شرکت های فناور ایرانی برگزار می گردد.

در این رویداد افراد به تیم های مختلفی تقسیم خواهند شد و میان آن ها رفابتی مجذوب نماینده شکل خواهد گرفت. در نهایت به تیم های برتر جوائز نقدی اعطا خواهد شد.

لازم به ذکر است ظرفیت ثبت نام در این رویداد محدود است و مهلت ثبت نام زودهنگام آن 9 آبان 1400 خواهد بود. مسئولین انجمن ها برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گردهمایی تشکل های دانشجویی در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی تشکل های دانشجویی در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید