گداری: استقبال از لیگ اهداف پروازی عالی بود، دوست داریم تکلیف لیگ تفنگ و تپانچه نیز مشخص شود

به گزارش وبلاگ آوا، دبیر اجرایی سازمان لیگ تیراندازی گفت: بعد از وقفه 8 ساله استقبال از لیگ اهداف پروازی عالی بود، ما پیش بینی حضور بین 5 تا 6 تیم را داشتیم ولی الان بیشتر از حد انتظار از لیگ استقبال شد.

گداری: استقبال از لیگ اهداف پروازی عالی بود، دوست داریم تکلیف لیگ تفنگ و تپانچه نیز مشخص شود

علی گداری، دبیر اجرایی سازمان لیگ تیراندای در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آوا، در خصوص لیگ اهداف پروازی گفت: برای برگزاری لیگ اهداف تا الان 10 تیم کتبا به دبیرخانه اعلام آمادگی کردند. برخی تیم ها که البته کم هم نیستند حضور خود را شفاهی گفتند منتظر آنها هستیم تا منابع مالی خود را تامین کنند.

وی در ادامه افزود: بعد از وقفه 8 ساله استقبال از لیگ اهداف پروازی عالی بود. ما پیش بینی حضور بین 5 تا 6 تیم را داشتیم ولی الان بیشتر از حد انتظار از لیگ استقبال شد.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: تا به امروز حضور تیم های دراک شیراز، هیئت کرمان، هیئت مازندران، صنایع غرب، مجمتع چشم انداز آرش مشهد، طوفان اراک، هیئت اصفهان، هیئت بوشهر و کرمانشاه و بیمارستان نیکان قطعی شده و مهلت ثبت نام نیز یک هفته تمدید شده است. اگر تا هفته آینده حضور سایر تیم ها نهایی نشد اقدامات بعدی انجام می شود. همچنین آیین نامه مسابقات در جلسه حضوری با کننده تیم ها بررسی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای پراکندگی تیراندازان ملی پوش در تیم ها و یکسان سازی سطح تیم ها گفت: در جلسات فنی تصمیماتی گرفته شد و تیراندازان در دو سطح A و B قرار گرفتند. احتمال می دهیم در جلسات حضوری مواردی تغییر کند. تعداد مسابقه و نحوه جذب ورزشکاران در جلسه حضوری مشخص می شود. آنچه مد نظر من است این است که نفراتی که در مسابقات آسیایی قطر بودند و نفرات برتر، در تیم ها تقسیم شوند.

گداری در خصوص پیشنهاداتی برای برگزاری لیگ و مسابقات کشوری به صورت آنلاین، تاکید کرد: یک سری پیشنهادات از سوی خانم هاشمی، سرمربی تیم تفنگ مطرح و از طرف رئیس فدراسیون به من ارجاع داده شد. سالن مسابقات تفنگ و تپانچه سر بسته است و برخی لوازم بین تیراندازان اشتراکی است. در تلاشیم تا به جمع بندی برسیم و جلسات تخصصی برگزار شود. دوست داریم تکلیف لیگ تفنگ و تپانچه نیز مشخص شود.

وی در انتها در خصوش مشخص تکلیف لیگ 98 یادآوری کرد: دغدغه تیم ها همین مسئله است. ما در اواخر لیگ به کرونا خوردیم و مسابقات متوقف شد. مصوبات و جلساتی داشتیم و تصمیماتی در خصوص لیگ 98 گرفته شده است. کمیته اجرایی تصمیم گرفته که انتها لیگ 98 را اعلام کند و برای 99 برنامه ریزی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گداری: استقبال از لیگ اهداف پروازی عالی بود، دوست داریم تکلیف لیگ تفنگ و تپانچه نیز مشخص شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گداری: استقبال از لیگ اهداف پروازی عالی بود، دوست داریم تکلیف لیگ تفنگ و تپانچه نیز مشخص شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید