کپی پارتنر چینی ایران خودرو از استایل آمریکایی!، عکس

به گزارش وبلاگ آوا، به تازگی، گریت وال موتورز تصاویر رسمی شاسی بلند نو خود با نام رپتور را منتشر نموده است.این شاسی بلند مکعبی و عضلانی، در اواخر این ماه در نمایشگاه خودروی چنگدو ظاهر می گردد.

کپی پارتنر چینی ایران خودرو از استایل آمریکایی!، عکس

امیرمسعود عابدین: طراحی مکعبی و جعبه ای، در میان بسیاری از خودروسازان رواج پیدا نموده، که طبیعتا چینی ها هم با روند همیشگی از روی دست بقیه نگاه کردن، نباید از این قائله عقب بیفتند!

جلوپنجره خودرو، دارای طراحی مستطیلی است که با خطوط افقی مشکی شده، تزئین شده است.لوگوی نقره ای هاوال در وسط جلوپنجره قرار گرفته است.چراغ های جلوی LED در هر دو طرف طراحی دایره ای دارند و حال و هوای کلاسیک به خودرو می دهند.گرافیک این چراغ، تا حدی یادآور مرسدس بنز G کلاس است.

در قسمت عقب، چراغ های عقب دارای طراحی عمودی هستند.تایر زاپاس خارجی همراه با روکش مشکی، خودرو را آفرودی و عضلانی نشان می دهد.

داخل کابین کاملاً به رنگ مشکی است، از جمله کنسول مرکزی، صندلی ها با روکش چرمی و دوخت مشکی رنگ.طراحی خاص دسته دنده الکترونیکی، در کنار استفاده از کنترلرهای غیر لمسی، کابین را از کسل کنندگی دیگر خودروهای چینی خارج نموده است.

این شاسی بلند کامپکت در دو نسخه کم قدرت و پر قدرت عرضه می گردد.سیستم پلاگین هیبریدی Hi4 شرکت گریت وال، متشکل از یک موتور 1.5 لیتری توربو و موتورهای دوگانه برقی همراه با باتری های لیتیومی است.

نسخه کم قدرت، دارای قدرت ترکیبی 372 اسب بخاری و باتری با ظرفیت 19.09 کیلووات ساعت است که به آن برد الکتریکی خالص (شرایط NEDC) 102 کیلومتری را می دهد.مدل پر قدرت، دارای قدرت ترکیبی 377 اسب بخاری است که با یک باتری با ظرفیت 27.54 کیلووات ساعت، مطابقت دارد و در نهایت، برد الکتریکی خالص (شرایط NEDC) 145 کیلومتری را ارائه می دهد. هر دو نسخه دارای گشتاور ترکیبی 750 نیوتن متری هستند.

انتظار می رود قیمت آن کمتر از 27800 دلار باشد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ آوا مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین

به "کپی پارتنر چینی ایران خودرو از استایل آمریکایی!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپی پارتنر چینی ایران خودرو از استایل آمریکایی!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید