چقدر خوب که اسکوچیچ مثل کی روش نیست، خوشحالم تیم ملی بازی تدارکاتی نداشت!

به گزارش وبلاگ آوا، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: به موفقیت تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی خوشبین هستم.

چقدر خوب که اسکوچیچ مثل کی روش نیست، خوشحالم تیم ملی بازی تدارکاتی نداشت!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آوا، حسن روشن در مورد ملاقات امروز ایران و هنگ کنگ در چارچوب انتخابی جام جهانی به نکته های زیر اشاره نمود:

*مسلما تیم ما از هنگ کنگ بهتر است و شانس ما برای پیروزی در این بازی بسیار زیاد است. منتها غیر از بازی با هنگ کنگ، ملاقات با بحرین و عراق بسیار مهم است.

*به موفقیت تیم ملی در مسابقات بحرین بسیار خوشبین هستم. ما تیم پرقدرتی داریم و بازیکنانی داریم که هر کدام می توانند به تنهایی نتیجه یک بازی عظیم را رقم بزنند، به خاطر همین خیلی به موفقیت تیم ملی امید دارم.

*یکی از دلایلی که باعث می گردد به نتیجه گیری تیم ملی امید داشته باشم عدم برگزاری بازی محبت آمیز است. من فکر می کنم همین مسئله باعث می گردد که بازیکنان برای ملاقات رسمی حریص تر باشند و با انگیزه کامل به زمین بروند.

*چیزی که در اسکوچیچ به نظرم خوب آمد این است که اهل جنجال نیست و بر خلاف کی روش سر و صدا کردن را دوست ندارد. همین باعث می گردد تا چنین روحیه ای در تیم ملی هم حفظ گردد و بازیکنان درگیر مسائل حاشیه ای نشوند.

*ما شانس بسیار بالایی برای صعود داریم، درست است که الان در رده سوم جدول هستیم اما کاملاً شرایط این را داریم که هر چهار مسابقه آینده را ببریم و با اقتدار به مرحله بعد صعود کنیم.

ایرنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "چقدر خوب که اسکوچیچ مثل کی روش نیست، خوشحالم تیم ملی بازی تدارکاتی نداشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چقدر خوب که اسکوچیچ مثل کی روش نیست، خوشحالم تیم ملی بازی تدارکاتی نداشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید