ورود بازیکنان محروم و مصدوم ممنوع شد، حضور مسئولان در صندلی ممنوع

به گزارش وبلاگ آوا به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه ها و هیات های فوتبال دستورالعمل بهداشتی جهت برگزاری مسابقات لیگ را ابلاغ کرد.

ورود بازیکنان محروم و مصدوم ممنوع شد، حضور مسئولان در صندلی ممنوع

در نامه بهاروند آمده است:

با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت به حداقل رساندن تعداد افراد حاضر در استادیوم ها تا اطلاع ثانوی دستور فرمائید نسبت به انجام موارد ذیل همکاری لازم صورت گیرد:

1- تنها بازیکنان اصلی و ذخیره به همراه کادر فنی که در لیست بوده و شرایط حضور در زمین مسابقه را دارند مجاز به ورود به استادیوم بوده و بازیکنان خارج از فهرست از جمله بازیکنان محروم و مصدوم حق همراهی با تیم و حضور در سکوها را ندارند.

2- با هدف کاهش ریسک شیوع ویروس کرونا، حضور مسئولین عالی رتبه باشگاه طبق روال فصل پیش (4 نفر همراه تیم میهمان و 6 نفره همراه تیم میزبان) تنها با داشتن آی دی کارت و هماهنگی با مسئول برگزاری مسابقه امکان پذیر بوده و از حضور سایر افراد میهمان و همراهان فاقد ای دی کارت به استادیوم معذور می باشیم.

3- همکاران مسئول در روز برگزاری مسابقه از سوی هیات فوتبال استان یا شهرستان تایید و تامین می شود (از جمله عوامل برانکارد، توپ جمع کن ها و سایر عوامل اجرایی روز مسابقه) باید در حداقل تعداد مجاز بوده و توجه بر رعایت الزامات پروتکل های بهداشتی از جانب ایشان در تعهد میزبان است.

4- مکرراً یادآوری می شود، از آنجا که کلیه مسابقات تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر است بنابراین به جهت حمایت از نظام سلامت کشور و انجام پروتکل های صادره از سوی وزارت بهداشت، حضور افراد مختلف در کلیه فضای استادیوم و همچنین استقرار مهمانان و مسئول شهری در فضاهای مختلف مانند صندلی وی آی پی، سکوها و کنار زمین اکیداً ممنوع بوده و مسئول برگزاری مسابقات تا زمان حضور ایشان از برگزاری مسابقه منع می شود.

5- تامین 6 نفر توپ جمع کن و 4 نفر از عوامل برانکارد، با نظر هیات فوتبال استان بوده و انجام معاینات پزشکی و ارایه آموزش های لازم به ایشان برعهده هیات محترم استان و یا شهرستان میزبان است.

6- نظارت بر انجام صحیح دستور العمل های بهداشتی صادره از جمله ضد عفونی و پلمب رختکن ها و فضاهای اجرایی، ضد عفونی توپ ها، تامین پد بهداشتی و ضدعفونی کفش ها در ورودی زمین مسابقه، نصف لامپ های یو وی، ایجاد فاصله بهداشتی روی نیمکت ها و تعبیه راستا استقرار بازیکنان و کادر فنی روی سکوها و… بر عهده هیات فوتبال و باشگاه میزبان است.

ضمن تشکر از تمامی باشگاه ها و هیات های فوتبال استان امید است با رعایت هرچه بهتر و پروتکل های بهداشتی بتوانیم الگوی مناسبی برای فوتبال کشور در امر رعایت بهداشت و انجام مسابقات باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ورود بازیکنان محروم و مصدوم ممنوع شد، حضور مسئولان در صندلی ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود بازیکنان محروم و مصدوم ممنوع شد، حضور مسئولان در صندلی ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید