اطلاعات پروازی کامل سفر به دوحه

به گزارش وبلاگ آوا، با اطلاعات پروازی سفر به دوحه آشنا شوید

دوحه مرکز یکی از کشورهای همسایه ایران، قطر است و در سال های اخیر، به خاطر سرازیر شدن سرمایه گذاری های فراوان به سمت این کشور تبدیل از یک دهکده ساحلی به یک شهر مدرن تبدیل شده است. از طرفی این شهر برای هم وطنان هم از نظر تجات و سرمایه گذاری مجذوب کننده است و هم از نظر توریستی و گردشگری. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق هم مروری بر اطلاعات پروازی سفر به دوحه داشته باشیم .

اطلاعات پروازی کامل سفر به دوحه

اطلاعات پرواز تهران به دوحه

برای سفر به دوحه، تنها می توانید از خدمات پروازی شرکت هواپیمایی قطر استفاده نمایید و یا بلیط خود را از شرکت های برگزار کننده تور قطر تهیه کنید. در حال حاضر شرکت های هواپیمایی دیگری خدمات پرواز به دوحه را انجام نمی دهد. فرودگاه مقصد پرواز به دوحه، فرودگاه بین المللی حمد می باشد.

تماشای های دوحه

اگر قصد دارید تا به دوحه سفر کنید، می توانید به طبیعت بکر بیابانی شهر دوحه سر بزنید و حتی با ماشین های سافاری، این راستاها را با هیجانی هرچه تمام تر طی نمایید. به جاذبه های بیشمار سواحل و استخرهای موجود در دوحه سر بزنید و بهانه ای خوب برای تن آسایی و استراحت داشته باشید. از جمله مراکز تفریحی که می توانیم به شما معرفی کنیم: راستا شترسواری الشحانیه، پارک آبی، پارک اسپایر، برج های بارزان، جاده ساحلی دوحه، شهر فیلم دوحه، قلعه دوحه، باغ وحش دوحه، ورزشگاه بین المللی خلیفه، خور ال ادید، موزه هنرهای مدرن عرب، موزه هنرهای اسلامی، غواصی، موزه شیخ فیصل بن قاسم التانی می باشد.

سفر به دوحه

برای سفر به دوحه می توانید به صورت انفرادی، با خرید بلیط و رزرو هتل و یا به وسیله خرید تور قطر برای سفر به دوحه و دیگر شهرهای مختلف کشور زیبا وتماشای قطر، اقدام کنید. در سفر با تور دوحه می توانید از تمام منطقه ها قدیمی و مدرن شهر دوحه و یا حتی دیگر شهرهای قطر تماشا کنید. به برترین و مجذوب کننده ترین منطقه ها تماشای دوحه و دیگر شهرهای قطر بروید و به برترین رستوران های دوحه سر بزنید. در برترین هتل های دوحه و دیگر شهرهای قطر اقامت کنید و برترین اوقات سفر را داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم حتما برای کسب اطلاعات بیشتر جهت سفر به این کشور، راهنمای سفر به دوحه را در سایت وبلاگ آوا مطالعه نمایید.

منبع: الی گشت

به "اطلاعات پروازی کامل سفر به دوحه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات پروازی کامل سفر به دوحه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید