معمای احمد نوراللهی در امارات

به گزارش وبلاگ آوا، احمد نوراللهی که تحت هر شرایطی می خواهد در الاهلی بماند، حالا در فهرست نماندنی هاست و باید دید چه تصمیمی خواهد گرفت. روز قبل بود که صفحه خبری کره الامارات نوشت: انتظار می رود احمد نوراللهی هافبک ایرانی از تیم شباب الاهلی دبی جدا گردد.

معمای احمد نوراللهی در امارات

جالب این که ترانسفر مارکت هم نوراللهی را بازیکن آزاد اعلام نموده است. آن هم درحالی که ایجنت رسمی نوراللهی در مذاکراتی که با باشگاه و وبلاگ آوات نزدیک به خود داشت هفته قبل تاکید نموده بود که او در الاهلی ماندنی است و به همین علت سال دوم قراردادش نیز فعال شده است. حال شنیده می گردد باشگاه اماراتی با سال دوم قرارداد موافقت ننموده که اگر چنین گردد، این هافبک ملی پوش بازیکن آزاد اعلام خواهد شد و باید دید در آن مقطع چه تصمیمی خواهد گرفت.

موضوع زمانی جالب می گردد که پرسپولیس و طرفداران این تیم همچنان منتظر و نوراللهی هستند واو قطعا می تواند با رقمی مناسب باز هم سرخ پوش گردد، اما واقعیت ماجرا این است که خود نوراللهی علاقه ای به بازگشت ندارد و تا آخرین لحظه در پی آن است تا فوتبالش را در خارج از ایران پیگیری کند، حتی با ارقامی کمتر!

به هر روی شرایط دقیق نوراللهی تا روز دوشنبه معین خواهد شد. لازم به ذکر است نوراللهی دیشب ایران را ترک کرد و به دبی بازگشت تا شرایطش معین گردد.

طرفداری

منبع: فرارو

به "معمای احمد نوراللهی در امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای احمد نوراللهی در امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید