معرفی هتل بلو اسکای وارنا ، 3 ستاره

به گزارش وبلاگ آوا، هتل بلو اسکای وارنا | Blue Sky Hotel

یکی از معروف ترین هتل های وارنا در نزدیکی ساحل است. اگر در فصل تابستان و بهار قصد سفر به بلغارستان و وارنا را دارید، بهتر است که به سراغ هتل هایی بروید که در نزدیکی منطقه ساحلی قرار گرفته اند. هتل بو اسکای وارنا Blue Sky Hotel از جمله هتل های 3 ستاره در این شهر است که محیطی راحت، صمیمی و ساده را برای مهمانان و گردشگران این شهر فراهم نموده است. از مشخصه ها و ویژگی های شاخص این هتل 3 ستاره داشتن اتاق های راحت با طراحی ساده و البته تراس هایی در کنار یکدیگر است. استخر روباز هتل به همراه فضای حیاط و استراحت کلی آن، به شما گردشگران اجازه می دهد تا اوقات فراغت خود را در هتل بلو اسکای وارنا به بهترین شکل ممکن بگذرانید. اگر با ادامه مطلب در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید می توانید اطلاعات جامعی از امکانات رفاهی و خدماتی هتل بلو اسکای وارنا به همراه تعداد و انواع اتاق ها، خدمات ویژه، امکانات ویژه و نحوه دسترسی به جاذبه های شهر را از این هتل 3 ستاره بخوانید.

معرفی هتل بلو اسکای وارنا ، 3 ستاره

امکانات رفاهی هتل بلو اسکای وارنا

اگر خدمات شستشو و اتوکشی لباس می خواهید، به پذیرش هتل اطلاع دهید. همچنین برق انداختن کفش ها و نظافت روزانه اتاق ها رایگان خواهد بود. صبحانه رایگان نیست و هزینه آن را باید بپردازید. از امکانات رفاهی رایگان هتل بلو اسکای وارنا می توان به اینترنت وای فای و فضای پارکینگ اشاره کرد. قوانین کنسلی اتاق ها بسته به اتاق ها متفاوت است و هیچ یک از اتاق ها نیازی به رزرو از قبل ندارد. در میان شبکه های تلویزیونی، برای بچه ها، شبکه های بچه ها در دسترس است.

در میز پذیرش، انبار چمدان و صندوق امانات (گاوصندوق) و در لابی سرو چای و قهوه، روزنامه و فروشگاه سوغاتی در دسترس است. ترانسفر فرودگاهی هزینه جداگانه در برخواهد داشت که بهتر است از قبل به پذیرش هتل، درخواست دهید.

چک-این هتل از ساعت 2 بعد از ظهر تا نیمه شب ادامه دارد. برای خروج از هتل هم می توانید تا ساعت 12 ظهر کلید اتاق را تحویل دهید. تمام بچه ها زیر 2 سال می توانند از تخت های موجود یا گهواره استفاده نمایند که رایگان است. بچه ها بین 3 تا 11 سال هم اگر از تخت های موجود در اتاق استفاده نمایند، اقامتی رایگان خواهند داشت. ورود حیوانات به هتل بلو اسکای وارنا ممنوع خواهد بود. در خرید تور وارنا می توانید نام این هتل را هم درون سایت پیدا کنید.

امکانات تفریحی هتل بلو اسکای وارنا

از مهم ترین امکانات تفریحی درون هتل، استخر روباز آن است. هر چند که هتل بول اسکای وارنا فاصله چندانی با معروف ترین سواحل وارنا ندارد و مسافران به راحتی می توانند به گلدن سندز بروند اما استخر خصوصی هم دارد. در نتیجه افرادی که نمی خواهند در سواحل شلوغ وارنا استراحت نمایند، می توانند از آرامش کنار استخر به همراه صندلی های راحتی و چترهای آفتابگیر آن استفاده نمایند. برای بچه ها زمین بازی و خانه های چوبی رنگارنگی ساخته اند. همچنین پارک و راهروهای سرسبز هتل نیز هوای اطراف حیاط را خنک نموده اند.

رستوران هتل

یک رستوران و سالن غذاخوری در هتل بلو اسکای وارنا وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه را برای مهمانان آماده می نماید. تمام وعده های غذایی را از صبحانه و ناهار گرفته تا شام می توانید در این رستوران بگذارنید. همچنین انواع نوشیدنی های غیر الکلی به همراه میان وعده های سبک و انرژی زا برای مهمانان در هتل بلو اسکای وارنا فراهم است.

امکانات اتاق های هتل بلو اسکای وارنا

تلویزیون یکی از سرگرمی های اتاق است که در ارتفاعی بالا و بر روی دیوار نصب شده است. به راحتی و با کنترل از راه دور آن می توانید به تمامی شبکه های جهانی دسترسی داشته باشید. تمام اتاق ها، تراسی بزرگ رو به حیاط هتل دارند. اگر داشتن تراس برایتان در اولویت است، حتما به میز پذیرش و در هنگام رزرو اتاق، این موضوع را اطلاع دهید. نظافت روزانه اتاق ها برای تمام مهمانان فراهم است. اتاق ها، تهویه مطلوع به همراه حمامی جداگانه از اتاق دارند.

درون حمام تمام امکانات بهداشتی مانند شامپو، صابون و حوله تمیز قرار داده شده است. کف اتاق ها، موکت بوده و برای راحتی مهمانان دمپایی نیز در اتاق های دو قلو یا خانوادگی قرار داده اند. فضای کمد و رخت آویز به همراه آینه قدی خواهید داشت. یک مبل راحتی و چراغ های کوچک به همراه گلدان های بزرگ و زیبا فضای درون اتاق ها را زیبا نموده اند.

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل بلغارستان در سایت وبلاگ آوا بزنید.

انواع اتاق های هتل بلو اسکای وارنا

اتاق دوقلو با تراس

  • مساحت: 15 متر مربع
  • دارای نمایی رو به حیاط و استخر و درختان روبروی هتل دارد.
  • تخت: دو تخت یک نفره - ظرفیت 2 نفر بزرگسال
  • از دیگر مزایای این اتاق این است که نیازی به رزرو از قبل ندارد و اگر وارد هتل شوید، می توانید در میز پذیرش آن را بگیرید.

اتاق تریپل

  • مساحت: 18 متر مربع
  • نمایی رو به استخر و حیاط، همچنین رو به درختان و فضای سبز روبروی هتل بلو اسکای وارنا
  • تخت: در این اتاق انواع مجموعه تخت ها را می توانید بیابید. بعضی از این اتاق ها، دو تخت یک نفره به همراه یک تخت دو نفره بزرگ دیده می شوند. یا بعضی از اتاق های تریپل یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره بزرگ دارند - ظرفیت 3 نفر بزرگسال
  • از دیگر مزایای این اتاق این است که نیازی به رزرو از قبل ندارد و اگر وارد هتل شوید، می توانید در میز پذیرش آن را بگیرید. همچنین تمام امکانات برای مهمانان در این اتاق فراهم است.

اتاق خانوادگی

  • مساحت: 25 متر مربع
  • نما رو به شهر
  • تخت: در این اتاق ها، انواع مجموعه تخت ها مانند دو تخت یک نفره به همراه یک تخت سوفا دیده می شوند. گاهی یک تخت یک نفره سوفا و یک تخت دو نفره بزرگ در این اتاق ها گذاشته اند - ظرفیت 2 نفر بزرگسال و یک کودک زیر 11 سال

تراسی بزرگ به همراه دسترسی به فضای بازی بچه ها هتل دارد.

فاصله هتل تا جاذبه های وارنا

این هتل 3 ستاره موقعیت بسیار ممتازی در وارنا دارد. اگر می خواهید به سواحل طلایی وارنا دسترسی داشته باشید، در هتل بلو اسکای وارنا اتاق خود را رزرو کنید. چرا که تا ساحل معروف وارنا یعنی ساحل گلدن سندز تنها 250 متر فاصله دارید. ترانسفر فرودگاهی مسافت بین هتل و فرودگاه را برای شما کوتاه تر می نماید. بنابراین پیشنهاد می دهیم که حتما ترانسفر فرودگاهی درخواست دهید. در غیر این صورت برای گشت و گذار در شهر و رفتن به جاذبه های شهر از اتوبوس های شهری استفاده کنید.

فاصله سواحل معروف وارنا تا هتل بلو اسکای وارنا
  • ساحل ریورا: تنها 400 متر از این هتل 3 ستاره فاصله دارید. بناباین اگر نمی خواهید به سراغ استخر بروید، برای تفریحات ساحلی با کمی پیاده روی به این ساحل بروید.
  • سواحل گلدن سندز: در 500 متری هتل بلو اسکای واقع شده است. این ساحل از سواحل شلوغ و پر بازدید وارنا در فصول گرم سال است.
  • خیابان پارتی: در فاصله 1.3 کیلومتری هتل قرار گرفته است. برای قدم زدن در خیابان های وارنا، این خیابان را پیشنهاد می دهیم. با کمی پیاده روی یا تاکسی می توانید به اینجا برسید.
  • صومعه آلادژا: از جاذبه های دیدنی در وارنا است که فاصله ای حدود 1.8 کیلومتر تا هتل دارد. برای تماشای این جاذبه حتما در سفر به وارنای خود زمان بگذارید.
  • باشگاهی برای کلاس های مینی گلف: این باشگاه تفریحی در فاصله 3.1 کیلومتری شما قرار گرفته است. تاکسی بهترین راه برای رسیدن به این باشگاه است.
  • باغ بوتانیکال دانشگاه: فاصله ای به اندازه 5.6 کیلومتری تا این هتل 3 ستاره دارید. تاکسی و یا اتوبوس های شهری، بهترین گزینه برای رسیدن به این جاذبه وارنا هستند.
  • آکوا پارک آلبنا: با تاکسی در مدت 15 دقیقه به این پارک تفریحی آبی می رسید. چرا که در 10.4 کیلومتری هتل واقع شده است.
  • فرودگاه وارنا: تنها فرودگاه وارنا در فاصله 17.8 کیلومتری هتل بلو اسکای وارنا واقع شده و با ترانسفر یا تاکسی در مدت زمانی کمتر از 25 دقیقه می توانید به هتل برسید.

موقعیت هتل بلو اسکای وارنا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل

Golden Sands, 9007 Golden Sands, Bulgaria

منبع: Booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل بلو اسکای وارنا ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل بلو اسکای وارنا ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید