مشخصات گوشی پایین رده موتورولا موتو E7 پلاس لو رفت

به گزارش وبلاگ آوا، هفته گذشته گوشی موتورولا موتو E7 پلاس در بنچمارک Geekbench رؤیت شد که طبق اطلاعات فاش شده، از اندروید 10 به همراه پردازنده 8 هسته ای و 4 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. حالا یکی از افشاگران مشهور به نام Evan Blass در توییتر تصویری را منتشر نموده که اطلاعات بیشتری را در خصوص این گوشی فاش می نماید.

مشخصات گوشی پایین رده موتورولا موتو E7 پلاس لو رفت

طبق این تصویر، موتورولا موتو E7 پلاس از تراشه اسنپ دراگون 460 بهره می برد که سال گذشته معرفی شده است. در کنار آن باید انتظار تعبیه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی را داشته باشیم. البته این احتمال وجود دارد که کاربران در این زمینه حق انتخاب داشته باشند.

در پنل پشتی این گوشی هم دو دوربین تعبیه شده که از حالت شب هم پشتیبانی می نمایند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 48 مگاپیکسلی است ولی هنوز درباره دوربین دوم اطلاعاتی منتشر نشده است. انرژی این گوشی هم با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد.

در همین زمینه به تصاویر منتشر شده از این گوشی اشاره کنیم که در آن ها بریدگی قطره ای شکل نمایشگر، حسگر اثر انگشت فیزیکی در پنل پشتی و پورت USB-C توجه را جلب می نمایند. هنوز معلوم نیست این گوشی چه زمانی معرفی می گردد ولی با توجه به تاریخ معرفی نسل قبلی آن، احتمالا طی هفته های آینده شاهد معرفی موتورولا موتو E7 پلاس خواهیم بود.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات گوشی پایین رده موتورولا موتو E7 پلاس لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات گوشی پایین رده موتورولا موتو E7 پلاس لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید