شرط ویژه حسن یزدانی پذیرفته شد ، دریافتی 400 میلیونی برای هر مسابقه

به گزارش وبلاگ آوا، ستاره کشتی ایران در آستانه عقد قرارداد با تیم صنایع مازندران واقع شده است.

شرط ویژه حسن یزدانی پذیرفته شد ، دریافتی 400 میلیونی برای هر مسابقه

به گزارش وبلاگ آوا کامران قاسمپور که برای دومین سال متوالی با شکست جی دن کاکس آمریکایی به مدال طلای دنیا رسید، مشتریان زیادی در لیگ برتر کشتی داشت اما در نهایت با تیم هوتن با رقم 800 میلیون تومان قرارداد بست تا سال جاری در لیگ کشتی به میدان برود. اما نماینده قزوین به حسن یزدانی پیشنهاد 600 میلیونی داد که پیشنهاد آنها در لیگ کشتی با مخالفت حسن یزدانی روبرو شد.

اما حالا رضا یزدانی ملی پوش سابق کشتی ایران پیشنهاد 800 میلیونی خود را به حسن یزدانی ارائه کرد تا وی به احتمال فراوان برای تیم صنایع مازندران در لیگ به میدان برود.

شنیده ها حاکیست یزدانی که همیشه بالاترین رقم قرارداد لیگ را طی سال های گذشته دریافت نموده است، از رضا یزدانی خواسته با همت مسلمی مربی او نیز برای حضور در تیم صنایع مازندران قرارداد امضا گردد که ظاهرا مورد موافقت قرار گرفته است.

به شرط آنکه مسئله ای در بستن قرارداد برای پیوستن یزدانی به تیم صنایع مازندران پیش نیاید، پدر او فردا (پنج شنبه) برای بستن قرارداد صحبت های نهایی را انجام می دهد و یزدانی نیز اوایل هفته آینده با حضور در سازمان لیگ، قرارداد رسمی خود را ثبت خواهد نمود. احتمالا قرارداد یزدانی برای حضور در دو مسابقه آخر خواهد بود و در مرحله مقدماتی به میدان نخواهد رفت.

پیش از این و پس از صحبت های جنجالی پدر حسن یزدانی علیه علیرضا دبیر، شایعاتی مبنی بر اینکه فدراسیون کشتی جلوی عقد قرارداد تیم ها با یزدانی را گرفته است، مطرح شد اما مذاکرات تیمها با یزدانی حاکی از این است که این شایعه صحت نداشته و علت عدم توافق یزدانی با تیم قزوین هم ظاهرا مسائل اقتصادی بوده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرط ویژه حسن یزدانی پذیرفته شد ، دریافتی 400 میلیونی برای هر مسابقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط ویژه حسن یزدانی پذیرفته شد ، دریافتی 400 میلیونی برای هر مسابقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید