سایت آرشیو اینترنت 565 برنامه پالم را به صورت قابل اجرا در مرورگر وب، در بایگانی خود قرار داد

به گزارش وبلاگ آوا، گوشی های پالم از آن چیزهایی بودند که من شخصا هرگز نتوانستم تهیه کنم و بخرم. راستش چند ماهی پشت ویترین ها آنها می دیدم و بعد ماجرا ختم شد به اتمام تحصیلات و طرح و بعد آن که دیگر اقبال به گوشی های پالم کاهش یافت. اما همواره وقتی کسی را در حال اجرای برنامه های پالم می دیدم، یک نوع حس حسرت از عدم امکان تست کردنشان داشتم. اگر زمانی پالم داشتید و می خواهید آن حس را دوباره تجربه کنید، سایت آرشیو اینترنت در این زمینه به شما یاری می نماید.

سایت آرشیو اینترنت 565 برنامه پالم را به صورت قابل اجرا در مرورگر وب، در بایگانی خود قرار داد

برنامه های Dope Wars، Space Trader، Graffiti، یادداشت ها، ماشین حساب ها و موارد دیگر را شما می توانید در شبیه ساز Palm Pilot در آرشیو اینترنت دوباره ببینید.

شما با مرورگر وب، از جمله گوشی اندروید و آی فون خود می توانید آنها را اجرا کنید. البته در ایران که باید کمی دردسر اضافه بکشید (چنان که افتد و دانی!)

در حال حاضر 565 برنامه کلاسیک پالم در آرشیو اینترنت جا خوش نموده. از جمله بازی ها، ویجت ها، و حتی نسخه های آزمایشی رایگان.

این طوری شما با گوشی هوشمند 2022 خود تجربه یک کامپیوتر جیبی 1996 را می توانید احساس کنید.

حتی فراتر از تک تک برنامه ها، کل سیستم عامل Palm با هر راه اندازی بارگذاری می گردد، شامل مجموعه کامل برنامه های پیش فرض (مانند ماشین حساب و صفحه یادداشت) و یک سیستم نوشتن صفحه لمسی گرافیتی.

پس الان خیلی راحت می توانید به سال های استفاده از دیسکت ها و اینترنت دیال آپ برگردید.

بایگان کننده و مورخی به نام جیسون اسکاتمی گوید که تنها شش ماه طول کشید تا شبیه ساز موجود CloudPilot آماده گردد. اسکات می گوید نرم افزار Palm مورد علاقه اش یک برنامه GPS بود که در Palm III خود استفاده می کرد.

منبع: یک پزشک

به "سایت آرشیو اینترنت 565 برنامه پالم را به صورت قابل اجرا در مرورگر وب، در بایگانی خود قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت آرشیو اینترنت 565 برنامه پالم را به صورت قابل اجرا در مرورگر وب، در بایگانی خود قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید