راه اندازی ایستگاه پلیس راه گردنه کوه پنج

به گزارش وبلاگ آوا، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: به منظور کنترل ترافیک و پیشگیری از سوانح رانندگی در محور کرمان- سیرجان، به زودی ساختمان ایستگاه پلیس راه در محدوده گردنه کوه پنج راه اندازی خواهد شد.

راه اندازی ایستگاه پلیس راه گردنه کوه پنج

به گزارش خبرنگار ، سرهنگ علی رضایی، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: محور کرمان ـ سیرجان یکی از پر ترددترین و پرحادثه خیز ترین محور های استان کرمان است.

او اضافه نمود: گشت های پلیس راه سیرجان، عملیات کنترل ترافیک از مبدا شهرستان سیرجان تا محدوده کوه پنج و گشت های پلیس راه باغین، عملیات کنترل ترافیک از مبدا شهرستان کرمان و جاده بردسیر تا گردنه خانه سرخ این محور را بر عهده دارند.

سرهنگ رضایی بیان نمود: علاوه بر ترافیک سنگین در محور کرمان ـ سیرجان، وجود گردنه خانه سرخ در محدوده کوه پنج و سردسیری بودن این منطقه، باعث شده تا در فصل زمستان شاهد انسداد این محور بر اثر ریزش برف باشیم.

او توضیح داد: گشت های پلیس راه همه روزه به صورت 24 ساعته در این محدوده مستقر بوده و از سوانح رانندگی جلوگیری نموده و با متخلفان رانندگی برخورد قانونی می نمایند.

سرهنگ رضایی گفت: علاوه بر این ماموریت، همیشه در سال های گذشته شاهد بودیم که به علت ریزش برف و همراه نداشتن تجهیزات ایمنی از سوی رانندگان، وسائط نقلیه آنان در این گردنه قادر به حرکت نبوده و جان سرنشینان خودرو به علت سرما به خطر افتاد است و تیم های پلیس راه به آنان امداد رسانی نموده اند.

او بیان نمود: افسران پلیس راه در زمان بارش برف و در سرمای شدید در این محور، ساعت های زیادی را صرف یاری به مسافران و رانندگان نموده اند تا سلامت آنان حفظ گردد.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان بیان نمود: به همین منظور، راه اندازی ایستگاه پلیس راه در گردنه برف گیر کوه پنج از سوی پلیس مطرح شد تا عوامل گشت اعزامی از مرکز استان و یا تیم های گشت پلیس راه سیرجان با استقرار دائم در این محل، بتوانند ماموریت خود را اجرا نمایند.

او توضیح داد: امیدوارم با راه اندازی ساختمان ایستگاه پلیس راه در آینده ای نزدیک، شاهد کاهش سوانح رانندگی بوده و برای پیشگیری از تصادفات و ارتقای سلامت سفر گام موثری برداریم.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه اندازی ایستگاه پلیس راه گردنه کوه پنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی ایستگاه پلیس راه گردنه کوه پنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید