خرید اقساطی بیمه با سفته آنلاین در ازکی وام با همکاری اعتماد هوشمند آینده

به گزارش وبلاگ آوا، خرید بیمه اقساطی با سفته الکترونیکی خدمت جدیدی است که ازکی وام با همکاری شرکت اعتماد هوشمند آینده که یکی از مراکز میانی گواهی الکترونیکی ریشه وزارت صمت است به مرحله اجرا رسانده است. با یاری این سرویس افراد در ازکی وام می توانند بدون احتیاج به ضامن یا چک، بیمه خود را به صورت اقساطی و کاملا آنلاین خریداری نمایند.

خرید اقساطی بیمه با سفته آنلاین در ازکی وام با همکاری اعتماد هوشمند آینده

به گزارش روابط عمومی ازکی وام، راه چاره ارائه شده به وسیله این دو مجموعه ویژگی متمایزی نسبت به دیگر راه چارههای مشابه دارد. در این روش افراد برای خرید اقساطی بیمه می توانند در کمترین زمان ممکن، بدون ضامن و چک، تنها با ارائه سفته الکترونیکی و امضای دیجیتال، بیمه نامه خود را دریافت نمایند.

ویژگی دیگر در خرید اقساطی بیمه با ازکی وام، پرداخت اقساط در بازه های طولانی مدت 9 و 11 ماهه است. درواقع افراد می توانند بدون سود و کارمزد در بازه های بلندمدت بیمه نامه خود را به صورت اقساطی دریافت نمایند.

خرید اقساطی بیمه بدون چک

احراز هویت افراد برای خرید اقساطی بیمه در ازکی وام به صورت کاملا آنلاین انجام می گردد و برای احراز هویت تنها استعلام شماره موبایل و کد ملی فرد کافی است. در ادامه نیز با دریافت امضا و سفته الکترونیکی بابت ضمانت، مراحل خرید قسطی بیمه نهایی می گردد.

افراد برای ثبت نام و خرید اقساطی بیمه در ابتدا ضروری است با مراجعه به سامانه ازکی نسبت به انتخاب بیمه خود اقدام نمایند. پس از آن با انتخاب گزینه خرید اقساطی بدون چک | ازکی وام به سایت و پنل خود در ازکی وام راهنمایی می شوند و ثبت نام خود را تکمیل می نمایند.

در ادامه جهت احراز هویت، شماره موبایل و کد ملی فرد تایید می گردد. پس از استعلام احراز هویت، در فرایند ثبت نام امضای الکترونیکی برای فرد ساخته می گردد تا او بتواند با ارائه سفته الکترونیکی و هزینه ای بابت پیش پرداخت، بیمه نامه خود را به صورت اقساطی دریافت کند.

در فاز اول، ازکی وام این راه چاره را برای خرید اقساطی بیمه شخص ثالث فراهم نموده است، اما به زودی قرار است این امکان برای انواع دیگر بیمه ها مانند بیمه بدنه نیز فراهم گردد.

منبع: تجارت نیوز

به "خرید اقساطی بیمه با سفته آنلاین در ازکی وام با همکاری اعتماد هوشمند آینده" امتیاز دهید

1 کاربر به "خرید اقساطی بیمه با سفته آنلاین در ازکی وام با همکاری اعتماد هوشمند آینده" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اقساطی بیمه با سفته آنلاین در ازکی وام با همکاری اعتماد هوشمند آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید