حریق هولناک در تهران ، 30 نفر نجات یافتند

به گزارش وبلاگ آوا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات یافتن 30 تن از ساکنان یک ساختمان مسکونی در شادآباد درپی وقوع حریق در پارکینگ اطلاع داد.

حریق هولناک در تهران ، 30 نفر نجات یافتند

به گزارش وبلاگ آوا، سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: وقوع حادثه حریق در ساعت 8:58 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی و آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه بالابر هیدرولیکی، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل حادثه واقع در شادآباد، خیابان 15 متری سوم اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه نخستین گروه از آتش نشانان طی سه دقیقه به محل حادثه رسیدند، گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک ساختمان 6 طبقه 12 واحدی اتفاق افتاده و کانون آن طبقه منفی یک ساختمان است و یک دستگاه پرایدوانت، یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو 206 دچار آتش سوزی شده است.

وی با اشاره به سرایت دود غلیظ به طبقات بالایی این ساختمان، توضیح داد: شدت دود و حرارت به حدی بود که به سقف طبقه پارکینگ نیز خساراتی وارد شده و گچ های آن تخریب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه نفرات زیادی داخل ساختمان محبوس بودند، اضافه کرد: تعدادی از این افراد به بالکن و لبه پنجره ها آمده و تقاضای یاری می کردند که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، با تجهیزات تنفسی به طبقات بالایی رفته و هم به وسیله راه پله ها و هم به وسیله نردبام و بالابر هیدرولیکی مشغول نجات افراد شدند.

وی با بیان اینکه 30 نفر توسط آتش نشانان نجات داده شدند، گفت: آتش نشانان پس از اطفای کامل حریق و ایمن سازی محل به ماموریت خود پایان دادند. علت حادثه هم پس از آنالیز کارشناسان آتش نشانی اعلام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "حریق هولناک در تهران ، 30 نفر نجات یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریق هولناک در تهران ، 30 نفر نجات یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید