جلسه ویژه در آمریکا درباره ناآرامی های ایران ، صدور مجوز به خاطر مردم ایران!

به گزارش وبلاگ آوا، وزیر امورخارجه آمریکا در ادامه کوشش های واشنگتن برای دامن زدن به ناآرامی ها در کشورمان با جمعی از به اصطلاح مدافعان حقوق بشر و حقوق زنان در ایران ملاقات کرد.

جلسه ویژه در آمریکا درباره ناآرامی های ایران ، صدور مجوز به خاطر مردم ایران!

به گزارش وبلاگ آوا، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز آدینه با فعالان و متفکران متمرکز بر ایران برای بحث درباره حقوق بشر، به ویژه حقوق زنان و به علاوه آنچه سرکوب خشونت آمیز اعتراضات به وسیله دولت ایران و اختلال در دسترسی به اینترنت در ایران عنوان شد، ملاقات کرد.

بنابر گزارش وب سایت وزارت امورخارجه آمریکا، در این نشست وندی شرمن معاون وزیر امورخارجه، عذرا ضیا دستیار وزیر امورخارجه در امور دموکراسی و حقوق بشر و بعلاوه راب اقتصادی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران و یائر لِمپارت سرپرست معاونت وزارت امورخارجه در امور شرق نزدیک حضور داشتند.

بلینکن از جامعه مدنی حاضر در این نشست خواست تا دیدگاه ها و پیشنهادات خود را برای اقدامات بیشتر ایالات متحده به منظور آنچه حمایت از حقوق بشر در ایران و به ویژه حقوق زنان مطرح نمود، ارائه دهند.

او در ادامه به اقدامات اخیر دولت آمریکا برای اعمال تحریم علیه ایران اشاره نمود و گفت که آنها با صدور مجوزهایی در حوزه فن آوری کوشش نموده اند تا دسترسی آزاد ایرانی ها به امکان ارتباط با یکدیگر و دنیا را تسهیل نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "جلسه ویژه در آمریکا درباره ناآرامی های ایران ، صدور مجوز به خاطر مردم ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه ویژه در آمریکا درباره ناآرامی های ایران ، صدور مجوز به خاطر مردم ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید