جام حذفی انگلیس، صعود سخت چلسی در وقت های اضافی، وستهام هم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد

به گزارش وبلاگ آوا، تیم فوتبال چلسی در یک بازی خانگی مقابل حریفی از دسته سوم، پیروز به کسب جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس شد.

جام حذفی انگلیس، صعود سخت چلسی در وقت های اضافی، وستهام هم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد

به گزارش وبلاگ آوا، در ادامه بازی های دور چهارم (یک شانزدهم نهایی) جام حذفی انگلیس، امروز (شنبه) 2 بازی همزمان برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال چلسی در استادیوم خانگی اش استمفوردبریج پیروز شد حریف دسته سومی اش تیم پلی موث آرگایل را در وقت های اضافی با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

در این بازی ابتدا این تیم پلی موث بود که با گلزنی گیلسفی در دقیقه 8 پیش افتاد. چلسی با گلزنی سراز آسپیلیکوئتا در دقیقه 41 کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا انتها دقیقه 90 پابرجا ماند تا بازی به وقت های اضافی کشیده گردد. مارکوس آلونسو در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه اول وقت های اضافه با پاسی از دیگر بازیکن تعویضی چلسی، کای هاورتس گل دوم آبی پوشان لندن را زد. تیم پلی موث در دقیقه 117 می توانست دوباره نتیجه بازی را مساوی کند اما بازیکن این تیم هاردی ضربه پنالتی اش را درست همان جایی زد که کپا آریسابالاگا رفته بود.

در دیگر بازی هم تیم یک لندنی دیگر در وقت های اضافی پیروز شد و صعود کرد. این تیم وستهام بود که در خانه حریف دسته ششمی اش، تیم کیدرمینستر با نتیجه 2 بر یک به رجحان رسید.

بازی های دور چهارم جام حذفی انگلیس، امروز از ساعت 18:30 به وقت تهران با برگزاری هشت بازی دیگر پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جام حذفی انگلیس، صعود سخت چلسی در وقت های اضافی، وستهام هم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی انگلیس، صعود سخت چلسی در وقت های اضافی، وستهام هم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید