تملک پادگان اردبیل در بلاتکلیفی

به گزارش وبلاگ آوا، خبرنگاران/اردبیل رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: تملک پادگان اردبیل به رغم پیگیری ها و کوشش های مستمر در چند ماه گذشته به شرایط بلاتکلیفی رسیده است.

تملک پادگان اردبیل در بلاتکلیفی

حسین افسانه با بیان این مطلب، اظهار کرد: تملک پادگان اردبیل مراحل سختی را پشت سر گذاشته و با هماهنگی مقامات عالی رتبه ارتش قرار بود توافق نهایی انجام گردد تا خروج پادگان را از مرکز شهر ببینیم.

وی توضیح داد: عده ای با طرح مسائل حاشیه ای به ویژه شرایط تراکم در ساخت و ساز و نحوه تملک و توسعه فضای سبز و حتی اجرای معابر در این منطقه به سختی کار و پیچیدگی مسئله دامن زدند به طوری که امروز هر دو طرف در فرآیند تصمیم گیری نهایی در شرایط بلاتکلیفی به سر می برند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: ما باید مالکیت نیروی زمینی ارتش و توافق با این مجموعه را به رسمیت شناخته و به دور از طرح مسائل حاشیه ای به اصل تملک توجه کنیم چرا که پرداختن به مسائل حاشیه ای و پیرامونی هیچ نتیجه ای به همراه نخواهد داشت.

افسانه افزود: در خصوص پادگان آنهایی که در میدان کار بودند، با جان و دل کار کردند اما به نظر می رسد طرح مسائل حاشیه ای آنها را دلسرد نموده و انتظار می رود در سال جدید این فضا از بلاتکلیفی خارج شده و تملک آن به صورت کامل در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی در خصوص تملک باغ شریعت اردبیل به وسیله ماده 9 نیز خاطر نشان کرد: این کار عملی است و به راحتی می توان با پرداخت مبلغی که کارشناس رسمی دادگستری در تملک باغ شریعت ارائه می نماید، به حساب دادگستری مراحل تملک را به سرعت انجام داد.

افسانه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: به هیچ وجه شورا و شهرداری با مالک یا مالکان باغ شریعت روبه رو نخواهد شد بلکه مبلغ تأیید شده از سوی کارشناس رسمی دادگستری، به حساب دادگستری واریز می گردد تا به حساب مالکان پرداخت گردد.

وی اعلام کرد: قطعا در این فرآیند هیچ خللی را متصور نیستیم و امیدواریم با بهترین شرایط تملک باغ شریعت اجرا شده و اهالی اردبیل از مزایای این تملک استفاده نمایند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل ادامه داد: صد درصد کاربری این منطقه به عنوان باغ شهر اردبیل حفظ خواهد شد و بهره برداری از آن در مراحل مختلف می تواند به نفع شهر و شهروندان باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تملک پادگان اردبیل در بلاتکلیفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تملک پادگان اردبیل در بلاتکلیفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید