تصاویر ، قیمت پایه این کادیلاک زیبا و قدرتمند 9 میلیارد تومان است!

به گزارش وبلاگ آوا، جنرال موتورز سال آینده میلادی فراوری یکی از لوکس ترین مدل های تاریخ این کمپانی از برند کادیلاک را آغاز می نماید که قیمت پایه اش 300 هزار دلار (حدود 9 میلیارد تومان) است.

تصاویر ، قیمت پایه این کادیلاک زیبا و قدرتمند 9 میلیارد تومان است!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آوا، کادیلاک همواره ماشین های لوکس فراوری نموده و در دنیای خودروهای برقی هم غیر از این انتظاری از این برند مشهور نمی رود.

کادیلاک سلستیک خودرویی برقی است که دسامبر سال 2023 وارد خط فراوری می گردد و به عنوان یکی از لوکس ترین خودروهای برقی پا به بازاری پررقابت می گذارد که در آن خودروهایی چون تسلا مدل اس یکه تازی می نمایند.

موتورهای الکتریکی سلستیک با قدرت 600 اسب بخار (447 کیلووات) بر پلتفرم آلتیوم جنرال موتورز سوار شده اند و این خودروی بزرگ را با گشتاور 868 نیوتن متر در 3.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رساند.

معین است که این شتاب در دنیای خودروهای برقی چندان چشمگیر نیست اما کادیلاک هم قرار نیست با این موارد خودنمایی کند و تمرکزش را بر لوکس بودن و راحتی سواری گذاشته است.

سیستم های پیشترفته و متنوع تعلیق و فنربندی این ماشین را قادر می نماید تا ناهمواری جاده را برای راننده و سرنشین های ماشین از میان ببرد.

علاوه بر آن در فراوری قطعات ماشین از برترین مواد و فناوری های نوین چون چاپ سه بعدی استفاده شده است. در این خودروی برقی حدود 300 قطعه با چاپ سه بعدی فراوری شده است.

کادیلاک با باتری های 111 کیلووات ساعتی با یک بار شارژ کامل حدود 450 کیلومتر می پیماید و در صورت احتیاج با شارژ سریع 10 دقیقه ای می تواند حدود 80 کیلومتر راه برود.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تصاویر ، قیمت پایه این کادیلاک زیبا و قدرتمند 9 میلیارد تومان است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، قیمت پایه این کادیلاک زیبا و قدرتمند 9 میلیارد تومان است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید