به گزارش خبرنگاران مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک در صفحه اینستاگرامی خود از نام نو شرکتش رونمایی کرد.

به گزارش وبلاگ آوا، او نوشته است که دیگر فیس بوک نه تنها بازگو کننده فعالیت های آینده این شرکت نیست بلکه فعالیت های کنونی را نیز پوشش نمی دهد. متاورس قرار است که دنیای دیجیتال را متحول و بستری را برای ارتباط بیشتر مخاطبانش فراهم کند.

به گزارش خبرنگاران مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک در صفحه اینستاگرامی خود از نام نو شرکتش رونمایی کرد.

پیش از این مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک گفته بود:من معتقد هستم که متاورس، فصل بعدی اینترنت است و فعالیت های فیسبوک نیز در متاورس خلاصه می گردد.

زاکربرگ عقیده دارد متاورس در پی ایجاد تجربه احساس حضور در مردم است. او در این باره گفته:کیفیت مشخص کننده در متاورس احساس حضور خواهد بود؛ مثل اینکه شما دقیقا در جایی دیگر و با شخصی دیگر حضور پیدا کنید. این چیزی است که فناوری امروز نمی تواند در اختیار شما قرار دهد.

سال 2014 که متا (فیس بوک)، 2میلیارد و 300 میلیون دلار هزینه کرد تا شرکت Oculus را بخرد. این شرکت تولیدکننده هدست ها و تجهیزات واقعیت مجازی(VR) است. متا (فیس بوک) همان زمان اظهار داشت در حال آماده شدن برای پلتفرم های فردا است.

زاکربرگ امیدوار است طی یک دهه آینده، متاورس در اختیار یک میلیارد نفر قرار بگیرد، صدها میلیارد دلار از بازار تجارت دیجیتالی را تصاحب و برای میلیون ها نفر از خالقان و توسعه دهندگانش شغل ایجاد کند.

منبع: خبرکانادا

به "به گزارش خبرنگاران مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک در صفحه اینستاگرامی خود از نام نو شرکتش رونمایی کرد." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به گزارش خبرنگاران مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک در صفحه اینستاگرامی خود از نام نو شرکتش رونمایی کرد."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید