بازطراحی بزرگ جیمیل عرضه شد؛ روش فعالسازی را بیاموزید

به گزارش وبلاگ آوا، گوگل به تازگی اپلیکیشن جیمیل را با ظاهری کاملا نو و مجذوب کننده به روزرسانی کرد و از امروز هم تمام کاربران امکان دسترسی به آن را دارند.

بازطراحی بزرگ جیمیل عرضه شد؛ روش فعالسازی را بیاموزید

جیمیل به تازگی با ظاهری کاملا تازه به روزرسانی شد و گوگل هم از امروز فرایند انتشار نسخه تازه آن را برای کاربران آغاز کرد. بیشتر هدف گوگل از این بازطراحی، ادغام خدمات و سرویس های دیگر نظیر گوگل Meet، گوگل Spaces و گوگل Chat با آن بود تا کاربران بتوانند راحت تر از طریق یک اپلیکیشن به تمام آن ها دسترسی داشته باشند و در نتیجه اکنون جیمیل بسیار کاربردی تر از قبل شده است.

تا به امروز جیمیل از یک سری تب های مختلف بهره می برد که همه و همه برای بهتر استفاده کردن از خود اپلیکیشن بود. تب هایی نظیر ایمیل های ارسال شده، ایمیل های دریافتی، اسپم و…، اما اکنون این اپلیکیشن منظم تر شده تا بدین ترتیب کاربران بتوانند به راحتی حجم زیاد پیغام ها و جلسات خود را کنترل کنند.

در حال حاضر اگر پیغامی از این سرویس ها داشته باشید، به صورت خیلی منظم فقط اعداد نشان دهنده تعداد پیغام ها روی آیکون هر اپلیکیشن به نمایش در می آید تا کاربر بداند چه تعداد پیغام از کاربران دیگر دارد. این منو اکنون در سمت چپ جیمیل (بستگی به زبان شما) و در کنار تب های کنونی جیمیل به نمایش می آید.

چگونه این قابلیت تازه اپلیکیشن جیمیل را فعال کنیم؟

طراحی تازه جیمیل در حال حاضر از طریق یک آپدیت قرار است برای تمام کاربران عرضه شود. بنابراین شاید هنوز نتوانسته باشید به آن دسترسی پیدا کنید. اگر هم تازهترین آپدیت جیمیل را دریافت کرده اید، می توانید با ورود به بخش تنظیمات، در منوی سمت راست-بالا، در قسمت Quick Settings، روی گزینه Try out the new Gmail View کلیک کنید. سپس جیمیل را یک بار بسته و باز کنید تا تغییرات تازه روی آن اعمال شود.

یک منوی همبرگری در سمت چپ وجود دارد که با لمس آن می توانید پنل مربوط به اپلیکیشن های اضافه شده را پنهان کنید تا از شلوغی بکاهید. یک حباب مخصوص اعلانات هم وجود دارد تا بدین ترتیب کاربر برای مطلع شدن از پیغام های دریافتی مجبور نباشد حتما منوی تازه را باز کند. همچنین امکان پاسخ سریع به این پیغام ها از طریق همان حباب ها وجود دارد.

این تغییرات استفاده از خود جیمیل را تأثیر نداده اما آن را بسیار کاربردی تر از قبل کرده است تا بدین ترتیب در دورانی که حجم پیغام های الکترونیکی بسیار زیاد شده، کاربران به صورت سازماندهی تری به انجام کارهای خود بپردازند.

منبع: Toms Guide

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازطراحی بزرگ جیمیل عرضه شد؛ روش فعالسازی را بیاموزید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازطراحی بزرگ جیمیل عرضه شد؛ روش فعالسازی را بیاموزید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید