ارتقا آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش وبلاگ آوا، خبرگزاری خبرنگاران-معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ارتقا عضویت آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی آبادان از عضو آزمایشی به عضو فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اطلاع داد.

ارتقا آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی آبادان

دکتر سارا مبارک در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری وبلاگ آوا در آبادان گفت: با هدف افزایش بهره وری زیرساخت های آزمایشگاهی و ارائه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی متنوع به پژوهشگران و بدنبال پیگیری های مجدانه و کوشش در جهت ارتقا آزمایشگاه جامع دانشگاه علوم پزشکی آبادان و پیرو بازدید صورت گرفته و آنالیز فعالیت های آزمایشگاه جامع تحقیقات، با ارتقا این آزمایشگاه موافقت به عمل آمد.

وی گفت: پیرو بازدید صورت گرفته و آنالیز فعالیت های آزمایشگاه جامع تحقیقات آن دانشگاه، از این تاریخ، عضویت آن آزمایشگاه در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی از عضو آزمایشی به عضو فعال ارتقا داده می گردد. بر این اساس، عملکرد آن آزمایشگاه به صورت سالانه در کنار سایر مراکز عضو، ارزیابی و رتبه بندی خواهد شد و ارتقای نوع عضویت و بعلاوه بهره مندی آن آزمایشگاه از حمایت های این شبکه، با توجه به امتیاز کسب شده در ارزیابی و طبق دستورالعمل های شبکه انجام می گردد.

دکتر مبارک گفت: شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دریافت خدمات از مراکز عضو شبکه را تسهیل نموده و پژوهانه و یارانه های متنوعی را به اعضای هیئت علمی، دانشجویان، شرکت های دانش بنیان و صنایع کشور ارائه می دهد.

خاتمه پیغام./

منبع: خبرگزاری آریا

به "ارتقا آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقا آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید