اتصال کمربندی ایلخچی ، اسکو به شبکه آزادراهی کشور

به گزارش وبلاگ آوا، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: کمربندی بخش ایلخچی شهرستان اسکو به شبکه آزادراهی کشور متصل شد.

اتصال کمربندی ایلخچی ، اسکو به شبکه آزادراهی کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ آوا از تبریز ، فرهنگی رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده کمربندی ایلخچی - اسکو به آزادراه ارومیه - تبریز - تهران وصل شد که علاوه بر بهره مندی از این مزیت در سرعت اجرای طرح هم تاثیرگذار خواهد بود.

او اضافه کرد: بخشی از ردیف کمربندی قبلی را هم حفظ کردیم تا برای حفظ آنتن ها، ارتباطات و دسترسی ها از آن طریق اقدام گردد.

فرهنگی بعلاوه با اشاره به موافقت مجلس با ایجاد خانه کارگری در باغ ها گفت: با وجود مخالفت دولت و کمیسیون که از ویلاسازی نگران بودند، این طرح رای آورد تا پس از تایید شورای نگهبان تبدیل به قانون گردد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس کشاورزان و کارگران باغ ها می توانند در خانه کارگری استراحت و شب ها هم از محصولات خود محافظت نمایند.

کمربندی ایلخچی - اسکو در حدفاصل 20 تا 30 کیلومتری جنوب تبریز از جمله محور های پر رفت و آمد آذربایجان شرقی است که همه سالانه افزون بر 10 میلیون دستگاه خودرو از آن تردد می نماید.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اتصال کمربندی ایلخچی ، اسکو به شبکه آزادراهی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال کمربندی ایلخچی ، اسکو به شبکه آزادراهی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید