مصالح ساختمانی

معین تکلیف سهام خودروسازان در شهریور ، وزیران صنعت و اقتصاد برای فروش سهام سایپا و ایران خودرو تصمیم می گیرند

ضرب الاجلی که رئیس جمهوری برای واگذاری سهام شرکت های خودروسازی مشخص نموده بود شهریور سال جاری به سرانجام می رسد.

4 شهریور 1401

رویداد تجاری سازی اختراعات ثبت شده در ایران برگزار می گردد

یک شرکت ساختمانی ایرانی در نظر دارد احتیاج های فناورانه خود در حوزه ساختمان را از بین اختراعات ثبت شده در ایران و با یاری فناوران در قالب رویداد یک قدم تا تجاری سازی رفع سازد.

27 تیر 1401

کدام شرکت ها سود سهام عدالت را واریز نکردند؟

به گزارش خبرنگاران، با پیگیری بعمل آمده از مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس: آخرین خبرها حاکی از آن است که با وجود پیگیری های مستمر سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت سپرده گذاری مرکزی، تا به امروز شرکت هایی از جمله مخابرات و گروه صنعتی مپنا در پرداخت...

2 خرداد 1401

فاطمی امین: رییس جمهور بر تنظیم بازار کالا های موردنیاز مردم تأکید دارد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رییس جمهور بر تامین کالا های مورد احتیاج مردم (سفره مردم) و حوزه لوازم خانگی (مورد استفاده در جهیزیه) و خدمات نیز تأکید دارد.

11 اردیبهشت 1401

تاثیر کرونا بر اجاره و فروش مسکن در رشت

خبرنگاران/گیلان معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: همانند سایر اصناف بخش مسکن هم از کرونا آسیب دیده است.

9 آبان 1400

انتشار لیست مشاغل مجاز به فعالیت

خبرنگاران : رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به آغاز پیک پنجم بیماری کرونا و شرایط قرمز در شهر تهران از تعطیلی فعالیت صنوف گروه های شغلی 2، 3 و 4 اطلاع داد.

3 مرداد 1400

10 روش خشک کردن گل طبیعی عالی و بدون پلاسیدگی

گل ها هدایای خاطره انگیزی هستند اما آنها پس از مدتی خراب می شوند . خشک کردن گل ها می تواند تا همواره خاطره آن ها را برای ما زنده نگاه دارد . خشک کردن گل طبیعی راهی برای تزئین کردن دیوار خانه نیز می باشد. روش های زیادی برای خشک کردن گل طبیعی وجود دارد که در...

28 مهر 1399

بورس ترمز کشید، شاخص یک میلیون و 915 هزار واحدی شد

خبرنگاران: شاخص کل بورس در ساعات ابتدای معاملات امروز(سه شنبه) مانند روز گذشته که بیش از 59 هزار واحد صعود کرده بود صعودی بود و به محدوده یک میلیون و 920 هزار واحد هم رسید اما در ساعات پایانی معاملات با کاهش روبرو شد و در نهایت بیش از 9 هزار واحد...

24 شهریور 1399

حریق هولناک در تهران ، 30 نفر نجات یافتند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات یافتن 30 تن از ساکنان یک ساختمان مسکونی در شادآباد درپی وقوع حریق در پارکینگ اطلاع داد.

14 تیر 1399

مقاله: تعمیرات و بازسازی و نوسازی خانه در تهران و کرج

مطلب حائز اهمیت و مهم گروه آبان لوکس، اجرای پروژه های خود متناسب با سطح بودجه مشتریان خود است.

21 خرداد 1399