هفته ای مهم در انتظار بورس بازان

به گزارش وبلاگ آوا، در حالی که با آغاز معاملات امروز بازار سهام شاخص کل حدود 10 هزار واحد صعود کرد اما در ادامه فرایند معاملات به دلیل معاملات منفی بعضی نمادهای شاخص ساز فرایند شاخص کل نزولی شد و حدود 3 هزار واحد افت کرد، امروز چرا فرایند شاخص کل نزولی شد؟

هفته ای مهم در انتظار بورس بازان

در حالی که طی چند روز گذشته نرخ طلا و ارز در بازار به شدت دچار ریزش شده است اما امروز بازار سهام به تعادلی نسبی در عرضه و تقاضا رسید و شاخص کل بازار سهام پس از صعودی 10 هزار واحدی مغلوب عرضه در نمادهای شاخص ساز شد و حدود 3 هزار واحد ریزش کرد.

اما پس از عرضه های سنگین در سه روز گذشته شاخص بورس چگونه صعودی شد؟ دلیل ریزش شاخص کل بازار سهام بعد از صعود 10 هزار واحدی چه بود؟

پیغام الیاس کردی، کارشناس بازار سهام با بیان اینکه این محدوده از شاخص کل محدوده بسیار مهمی گفت: سبز بودن بازار سهام با آغاز معاملات یک واکنش تکنیکال بود. در رابطه با صعود شاخص کل دو نکته وجود دارد. بازار سهام به نوعی به خط پایین کانال حمایتی خود واکنش نشان داد و دوم در رابطه با مجهول بودن جلسه غیرعلنی مجلس در رابطه با قیمت گذاری فولاد است که باعث مثبت شدن نمادهای فلزی با آغاز معاملات بازار سهام شد.

این کارشناس اضافه کرد: بازار سهام هنوز از بحث لیدر محوری رنج می برد و همین موضوع باعث می گردد عرضه در یک نماد شاخص ساز باعث ایجاد جو هیجانی و عرضه در کلیت بازار سهام گردد.

الیاس کردی در رابطه با فرایند بازار امروز و آینده گفت: فرایند بازار امروز نوسان مثبت یا منفی در همین محدود از شاخص کل است اما فرایند بازار سهام در هفته آینده و نیم ساعت سرانجامی معاملات امروز بازار سهام بسیار مهم است.

او در سرانجام گفت: واکنش هفته آینده بورس بسیار مهم است

منبع: تجارت نیوز

منبع: خبرگزاری آریا

به "هفته ای مهم در انتظار بورس بازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته ای مهم در انتظار بورس بازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید