نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک برگزار گردید

به گزارش وبلاگ آوا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، افشین نوروزی سخنگوی کمیسیون ورزشکاران درباره نشست روز گذشته این کمیسیون گفت: در ابتدای نشست هادی ساعی رئیس کمیسیون به آنالیز مصوبات جلسات گذشته بخصوص بحث بیمه ورزشکاران که برای کمیسیون از اهمیت ویژه ای برخوردار است پرداخت و گزارشی از مراحل پیگیری آن ارائه کرد که امید می رود نتایج خوبی حاصل گردد. پیشنهاد تهیه بانک اطلاعاتی از تمامی ورزشکاران المپیکی توسط این کمیسیون با همکاری فدراسیون ها از مصوبات نشست دیروز کمیسیون ورزشکاران بود.

نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک برگزار گردید

وی ادامه داد: همچنین در نشست دیروز پیشنهاد شد تا در بازدیدهای مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوها و فدراسیون ها نماینده ای از کمیسیون ورزشکاران به منظور انتقال نقطه نظرات ورزشکاران به کمیسیون و آنالیز مسائل آنان حضور داشته باشد.

نوروزی خاطر نشان کرد: ارائه درخواست افزایش حقوق مدال آوران المپیکی به هیئت اجرایی کمیته با توجه به اینکه چند سالی است این مبلغ تغییری نکرده است نیز از دیگر پیشنهادات مطرح شده در نشست روز گذشته کمیسیون ورزشکاران بود. مقرر شد شرایطی فراهم گردد تا یکی از اعضای کمیسیون به عضویت هیئت مدیره صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به منظور حمایت هرچه بیشتر از ورزشکاران دربیاید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید