نتیجه فوق العاده جراحی بینی دکتر رجب پور

به گزارش وبلاگ آوا، اینکه همه ما انسان ها دوست داریم تا چهره ای زیبا و مجذوب کننده داشته باشیم به گونه ای که دیگران در زمان رو یا رویی با ما حیرت زده و خیره بمانند ، امری طبیعی است. چرا که در فطرت ما انسان ها میل به زیبایی و زیبا شدن نهفته است. اما برای این که چهره ای زیبا داشته باشیم تنها دو راه وجود دارد یا از بدو تولد و به صورت مادرزادی زیبا و خوش چهره باشیم یا با انجام عمل های جراحی چهره ای زیبا را برای خود خلق کنیم. به لطف پیشرفت های علم ، پزشکی و تکنولوژی امروزه می توان تغییراتی را بر روی چهره و اندام خود به صورت طبیعی به وجود آورد که در زمان رو یا رویی با دیگران کسی متوجه جراحی شدن چهره شما نگردد. یکی از خبرهای بسیار خوبی که از سوی دنیای پزشکی شنیده می گردد انجام عمل بینی با بالا ترین و برترین کیفیت و بعلاوه زیبا ترین نتایج است که باعث می گردد تا افراد دیگر از چهره و قیافه خود نا امید و مایوس نشوند. با سپردن بینی خود به دست پزشکان خبره، مجرب و کاربلد می توان به فرمی زیبا، حیرت آور، بدون نقص و خارق العاده بدون هیچ نوع مشکل یا عارضه ای دست پیدا کنیم و برترین و زیبا ترین فرد در نوع خود باشیم. می توانیم با انجام عمل زیبایی بینی به دست برترین و متبحر ترین جراح زیبایی بینی چهره و اندامی ایده آل را برای خود به وجود آوریم که همه اطرافیان و آشنایانمان از تماشا ما شگفت زده شوند. برای اطلاعات بیشتر از عمل زیبایی بینی به این لینک مراجعه بفرمایید.

نتیجه فوق العاده جراحی بینی دکتر رجب پور

عمل های زیبایی دیگر همراه با رینوپلاستی و نتایج فوق العاده آن ها

اگر به زندگی روز مره خود نیز نگاه کنید متوجه خواهید شد که شما در طول روز و برای خرید چندین محصول دوست دارید وارد یک فروشگاهی شوید که تنوع محصول بسیار زیادی داشته باشد تا بتوانید در یک زمان تمامی محصولات مورد نظر خود را خرید کنید و بعد از آن خارج شوید. این که برای خرید چندین محصول به فروشگاه ها و مغازه های مختلف سر زد و با صاحب کسب و کار در رابطه با قیمت ها ، ویژگی های محصول و غیره صحبت نمود ممکن است برای بعضی از افراد آزار دهنده باشد. البته اگر شما تنها قصد داشته باشید یک لباس یا یک محصول ساده خرید کنید فرقی نمی کند به یک فروشگاه بروید یا به یک مغازه کوچک چرا که آن ها می توانند خواسته شما را برآورده نمایند و محصولی با کیفیت را به شما ارائه دهند. اما اگر دوست داشته باشید چند خرید را همزمان انجام دهید به سراغ فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ می روید تا با این کار هم در هزینه و هم در وقت خود صرفه جویی کنید. از همین رو طبیعی است که خیلی از افراد زمانی که به فکر ایجاد تغییر در بدن خود برای رسیدن به زیبایی و مجذوب کنندهیت می افتند تمایل داشته باشند تا چندین عمل را همزمان بر روی بدن خود انجام دهند. آن ها در این تصور هستند که با انجام چندین عمل جراحی مختلف مانند جراحی پلک ، لیفت سینه ، پروتز سینه ، ابدومینوپلاستی ، جراحی بینی و غیره به صورت همزمان تنها با یک بار بیهوشی و تجربه کردن درد بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی به نتایج زیبا و فوق العاده دست پیدا نمایند. اما گاها این تصورها به واقعیت تبدیل نمی شوند چرا که انجام چندین عمل زیبایی با یک دیگر نه تنها نتایج فوق العاده و مجذوب کننده را در پی ندارد بلکه می تواند خطرات بسیار زیادی را برای بیماران به وجود آورد. دکتر احمدعلی رجب پور برترین جراح پلاستیک تهران در این زمینه می گویند که انجام چندین عمل زیبایی به صورت همزمان می تواند در حین جراحی فشار بسیار زیادی را به بیمار وارد کند که در نتیجه می تواند جان آن را به خطر بی اندازند. بعلاوه ایشان توصیه می نمایند از آنجایی عمل های زیبایی ضرورتی ندارند می توانند هر کدام از آن ها را به صورت جدا گانه و در زمان های مختلفی انجام داد تا تداخلی در روند درمان به وجود نیاید.

نتیجه فوق العاده جراحی بینی دکتر رجب پور

بهتر است بدانید برای اینکه به نتایج فوق العاده و زیبا دست پیدا کنید احتیاج دارید تا یک جراح بینی خوب و مجرب را برای عمل زیبایی خود انتخاب کنید تا اطمینان پیدا کنید که نتیجه ای که قرار است از عمل پیش روی خود به دست آورید برترین و باکیفیت ترین است. برای اینکار احتیاج است تا ابتدا کمی تحقیق کنید و تجربه و مهارت جراح را به خوبی آنالیز کنید. به یاد داشته باشید که هزینه و تبلیغات دروغین فاکتور مناسبی برای انتخاب یک پزشک نیست. پزشکی که در حوزه تخصصی خود مهارت و تجربه بسیار زیادی دارد می تواند در نگاه اول تشخیص دهد که بدن یا صورت شما احتیاج به چه نوع تغییرات با چه مقدار ای دارد. حتی در زمانی که در حال بیان توقعات و نظرات خود در رابطه با نتایج هستید می تواند به خوبی افکار شما را بخواند ، درک کند و در نتیجه به شما یاری کند. بعلاوه وی می داند که با استفاده از چه تکنیک های می تواند قوز روی پل بینی ، انحراف تیغه میانی بینی ، کج بودن آن ، افتاده بودن نوک بینی ، بزرگ بودن نوک آن و غیره را رفع کند و با ایجاد قوسی متناسب با فرم صورت ، سر بالا کردن بینی ، کوچک کردن یا حتی بزرگ کردن آن بینی زیبا و مجذوب کنندهی را خلق کند. پس از همین رو انتخاب یک پزشک خوب ، مجرب و متبحر در شهر محل زندگی خود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

توصیه می گردد برای انتخاب جراح بینی یا جراح پروتز سینه و دیگر عمل های زیبایی خود در وهله اول نمونه کارهای پزشک و تخصص و مهارت او را آنالیز کنید. انجام این کارها در ظاهر بسیار ساده است اما در باطن کمی سخت بوده و احتیاج به دقت بیشتری دارد چرا که باید به خوبی به جزئیات نمونه کارها دقت کنید.

منبع: فوت و فن

به "نتیجه فوق العاده جراحی بینی دکتر رجب پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه فوق العاده جراحی بینی دکتر رجب پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید