مشارکت 19 کتابفروشی خوزستان در اجرای طرح بهارانه کتاب

به گزارش وبلاگ آوا، مرتضی جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خوزستان، با اعلام این خبر گفت: به منظور حمایت از کتابفروشی های استان و ترویج فرهنگ کتابخوانی طرح بهارانه کتاب در استان همزمان با سراسر کشور از تاریخ 17 تا 24 خردادماه برگزار می گردد.

مشارکت 19 کتابفروشی خوزستان در اجرای طرح بهارانه کتاب

وی اضافه نمود: تعداد کتابفروشی های عضو این طرح در استان 19 کتابفروشی است که از این تعداد 11 کتابفروشی از اهواز و 8 کتابفروشی به شهرستان های دیگر استان اختصاص دارد.

جمشیدی با بیان اینکه میزان خرید برای هر خریدار در طرح بهارانه کتاب 1400 مبلغ 200 هزار تومان است، توضیح داد: خریداران می توانند با این سقف از 20 درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره مند شوند.

وی ادامه داد: در طرح بهارانه کتاب امکان خرید غیر حضوری به وسیله سامانه کتابفروشی برای علاقه مندان کتابخوان فراهم شده است.

وی اضافه نمود: از اهواز کتابفروشی های پاتوق کتاب اهواز، رسانه بیداری، رشد (شعبه زیتون)، سرزمین کتاب اهواز، شهر کتاب اهواز، شهر کتاب اهواز کیهان، کتاب رشد، شعبه مرکزی، کتاب رشد شعبه نادری، کتاب شرق، کتاب شرق شعبه دوم، کتاب محام و از شهرستانهای آبادان ، دزقول و شوشتر کتابفروشی های دارالکتب سعید، شهر کتاب آبادان، فرزانگان، فرهنگ، وارثین، کتاب رشد شوشتر، کتاب معراج و کتابسرای رشد در طرح بهارانه کتاب شرکت دارند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مشارکت 19 کتابفروشی خوزستان در اجرای طرح بهارانه کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 19 کتابفروشی خوزستان در اجرای طرح بهارانه کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید