مراجعه تنها 11 درصد افراد برای دریافت دوز سوم واکسن در سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ آوا، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: سویه تازه امیکرون در افرادی که از ایمنی پایینی برخوردار هستند می تواند خطرناک باشد.

مراجعه تنها 11 درصد افراد برای دریافت دوز سوم واکسن در سیستان و بلوچستان

وبلاگ آوا زاهدان - طباطبایی گفت: موارد ابتلا به سویه تازه امیکرون در جهان در حال توسعه است، در حال حاضر در کشور بیش از 10 درصد موارد ابتلاء را سویه تازه امیکرون به خود اخصاص داده است و نیز موارد فوت ناشی از این سویه در کشور گزارش شده است که می تواند خطرناک باشد.

او گفت: افرادی که دو نوبت واکسن کووید 19 را زده باشند بعد از مدتی سطح ایمنی بدن آن ها کاهش می یابد از این رو برای افزایش سطح ایمنی بدن باید دوز سوم را تزریق نمایند.

او گفت:در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تا به امروز بیش از یک میلیون 260 هزار دوز واکسن کرونا تزریق شده است و پوشش یک نوبت تزریق واکسن در جمعیت بالای 18 سال به 78 درصد رسیده است و بیش از 60 درصد جمعیت بالای 18 سال نیز دو نوبت واکسن کرونا را دریافت نموده اند و تا به امروز 11 درصد افراد نسبت به دوز سوم خود اقدام کردند.

او به تمامی هم استانی های عزیز توصیه کرد حتما برای تکمیل واکسیناسیون خودشان به مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا مراجعه نمایند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مراجعه تنها 11 درصد افراد برای دریافت دوز سوم واکسن در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراجعه تنها 11 درصد افراد برای دریافت دوز سوم واکسن در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید