خبرنگاران مبتلایان به کرونای انگلیسی در آذربایجان غربی 13 نفر افزایش یافت

به گزارش وبلاگ آوا، ارومیه- خبرنگاران- در حالی که تا 25 اسفندماه جاری، مبتلایان به کرونای انگلیسی در آذربایجان غربی، هشت نفر بود، به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، این تعداد پس از گذشت چهار روز به 21 نفر افزایش یافته است.

خبرنگاران مبتلایان به کرونای انگلیسی در آذربایجان غربی 13 نفر افزایش یافت

دکتر جواد آقازاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ آوا اضافه کرد: این آمار نشان دهنده فرایند رو به رشد ابتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در استان است که باید شهفرایندان بیش از پیش در راستای جلوگیری از ابتلا، اهتمام داشته باشند.

وی اضافه کرد: در بررسی یکی از پرواز هایی که با مبدا یکی از کشورهای همسایه و به مقصد ارومیه انجام گرفت، از بین 74 مسافر، 2 مورد کرونای جهش یافته انگلیسی شناسایی شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی همچنین از آغاز واکسیناسیون افراد سالمند ساکن در سرای سالمندان و همچنین جانبازان در استان خبر داد و اظهار کرد: تا به امروز 9 هزار دوز واکسن در استان دریافت و 50 درصد این دوز تزریق شده است.

آقازاده ادامه داد: در شرایط فعلی، چهار شهر ارومیه، ماکو، چایپاره و نقده شرایط نارنجی، 2 شهر پلدشت و چالدران در شرایط آبی و 11 شهر دیگر در استان شرایط زرد کرونایی دارند.

وی تاکید کرد: آذربایجان غربی شرایط شکننده ای دارد و باید در سال جدید تمهیدات ویژه ای انجام گیرد ضمن اینکه در شهرهای با شرایط نارنجی پروتکل ها باید جدی گرفته شود علاوه بر این نیز بحث واکسیناسیون با جدیت پیگیری خواهد شد.

به گزارش وبلاگ آوا، تا به امروز نزدیک به 120 هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مبتلایان به کرونای انگلیسی در آذربایجان غربی 13 نفر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مبتلایان به کرونای انگلیسی در آذربایجان غربی 13 نفر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید