محله های قدیمی ساری برای رویداد ساری 2022 احیا می شوند

به گزارش وبلاگ آوا، ایرنا/ براساس سخنان شهردار ساری، محله های قدیمی ساری برای رویداد ساری 2022 احیا می شوند.

محله های قدیمی ساری برای رویداد ساری 2022 احیا می شوند

جواد طالبی در جلسه شورای اداری شهرداری ساری با اشاره به در پیش بودن رویداد ساری 2022 و میزبانی ساری و مازندران از گردشگران کشورهای عضو اکو اضافه نمود: تشکیل شهرداری بافت کهن ساری و انتخاب شهردار بافت کهن از ضروری ترین اقدامات مدیریت شهری با نگاه به رویداد مهم ساری 2022 بود که تا کنون برنامه هایی را هم در پی داشت.

وی از برنامه ریزی برای احیای محله های تاریخی ساری تا پیش از سال 2022 اطلاع داد و اضافه نمود : احیای محله های قدیمی یکی از مهمترین ماموریت های شهرداری بافت کهن و تاریخی ساری است. بر همین اساس محله های قدیمی مانند محله 13پیچ، احیای نوستالژی میدان ساعت و احیای پیاده راه خیابان جمهوری اسلامی در مرکز شهر از مهمترین برنامه های شهرداری ساری در راستای رویداد 2022 است.

شهردار مرکز مازندران از تغییر نام پارک در حال ساخت صفرآباد با توجه به دستور استاندار مبنی بر منطبق شدن پروزه های عمرانی ساری با رویداد ساری 2022 اطلاع داد و گفت: تغییر نام پارک در حال ساخت صفرآباد به اسم پارک اکو هم به همین دلیل انجام شد. عملیات اجرایی این پروژه با جدیت و با استفاده از توان داخلی در حال اجرا است و امیدواریم در آینده ای نزدیک به مراحل پایانی آن برسیم.

طالبی با تأکید بر اینکه شرایط کنونی شهر ساری در شان شهروندان نیست، توضیح داد: ساری به تغییر نگاه و دیدگاهی نو در خدمت رسانی احتیاج دارد. البته اعتقادی به پرداختن به مسائل گذشته ندارم، چون معتقدم مسئله ای را حل نمی کند. تنها نقطه ای که باید در شهرداری به آن متمرکز باشیم کوشش برای افزایش انسجام اداری، احیای صندلی شهرداری و افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم است. شهرداری امروز در دست همه ما امانت است و همه مدیران باید کوشش نمایند تا این امانت به خوبی حفظ گردد.

این مسئول با اشاره به ضرورت بازگشت اعتماد شهروندان به شهرداری اظهار داشت: فقط با کار و خدمت نمیتوان اعتماد مردم را برگرداند. باید بی منت کار کنیم. نوع رفتارمان با مردم را تغییر داده و رفتاری در خور شأن شهروندان داشته باشیم. بازگشت اعتماد مردم به شهرداری به نفع همه شهر است.

شهردار ساری با تاکید بر ایجاد انگیزه برای کارکنان در راستای خدمت رسانی بهتر و شایسته تر به شهروندان اظهار داشت: با توجه به حجم بالای نیروی انسانی در شهرداری باید به جای مطرح کردن مبحث تعدیل نیرو درصدد برنامه ریزی کاری برای همکاران در حوزه های مختلف باشیم تا خدمت رسانی به شهروندان مطلوب تر گردد.

طالبی به اهمیت استفاده بیشتر از ظرفیت درون سازمانی برای فعالیت های عمرانی و خدماتی تاکید نمود و گفت: با همکاری سازمان های عمران، پسماند، فضای سبز و هم استفاده از توان داخلی مجموعه شهرداری ساری کارهای بسیار بزرگی در یک ماه اخیر اجرا شده و به این خودباوری رسیدیم که می توانیم با استفاده از ظرفیت داخلی برترین کارها را انجام دهیم.

منبع: همگردی

به "محله های قدیمی ساری برای رویداد ساری 2022 احیا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محله های قدیمی ساری برای رویداد ساری 2022 احیا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید