فراهم سازی امکان بازدید از عمارت تاریخی موسسه حکمت و فلسفه در تهران

به گزارش وبلاگ آوا، همزمان با آغاز سال نو و با همکاری شهرداری منطقه 11 تهران برای نخستین بار عمارت تاریخی موسسه حکمت و فلسفه که در پهنه رودکی واقع شده است، به روی گردشگران بازگشایی شد.

فراهم سازی امکان بازدید از عمارت تاریخی موسسه حکمت و فلسفه در تهران

به گزارش وبلاگ آوا و بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 در تشریح برنامه های گردشگری نوروز 1400 از بازگشایی ساختمان تاریخی موسسه حکمت و فلسفه خبر داد که برای اولین بار میزبان گردشگران و علاقمندان است.

آبادیان با بیان این که ساختمان حکمت و فلسفه در دوره پهلوی اول در سال 1314 ساخته شده و هم اکنون در پهنه رودکی واقع شده است؛ افزود: این مکان که به لحاظ معماری و نیز کارکردهای فرهنگی و پژوهشی در زمینه تخصصی فلسفه ارزشمند است؛ با همکاری شهرداری منطقه 11 برای ایام نوروز و بازدید گردشگران بازگشایی شده که از نخستین روز بازگشایی تا به امروز استقبال زیادی از آن شده است.

به گفته شهردار منطقه 11 جداره های موسسه حکمت و فلسفه پیش از این در طرح بازسازی 35 ابنیه تاریخی واجد ارزش واقع در پهنه رودکی با مشارکت سازمان زیباسازی شهر تهران بازسازی شده بود.

وی ادامه داد: این موسسه دارای باغ فلسفه است که دو ساختمان قدیمی در آن به ثبت ملی رسیده و محل تأسیس نخستین آکادمی فلسفه در ایران بوده است که به مناسبت عید نوروز گردشگران و علاقمندان به فلسفه می توانند از باغ فلسفه و تالار آیینه موسسه حکمت و فلسفه بازدید کنند.

بر اساس این گزارش باغ فلسفه و نیز تالار آیینه موسسه حکمت و فلسفه در نوروز 1400 از ساعت 10 تا 18 آماده بازدید علاقمندان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فراهم سازی امکان بازدید از عمارت تاریخی موسسه حکمت و فلسفه در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراهم سازی امکان بازدید از عمارت تاریخی موسسه حکمت و فلسفه در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید