فخری: تعویق المپیک اتفاق خوبی بود، کار کمیته ملی المپیک بیشتر می گردد

به گزارش وبلاگ آوا، معاون رییس کاروان ایران در بازی های المپیک گفت: تعویق بازی های توکیو اتفاق خوبی بود و ورزشکاران و مربیان به آرامش رسیدند.

فخری: تعویق المپیک اتفاق خوبی بود، کار کمیته ملی المپیک بیشتر می گردد

پیمان فخری در گفت وگو با وبلاگ آوا درباره تعویق یک ساله بازی های المپیک توکیو بیان نمود: تعویق بازی های المپیک اتفاق خیلی خوبی بود. مربیان و ورزشکاران دغدغه زیادی داشتند اما الان به آرامش رسیده اند. برای حضور در رویدادی مثل المپیک باید برنامه سالیانه آماده کرد و تعطیلی یک ماهه تمرینات و اردوها باعث افت بدن ورزشکاران شده بود. همین الان مجبور بودیم دوباره بدنسازی سنگین انجام دهیم که این مساله ما را از برنامه خودمان عقب می انداخت. ما به کمیته بین المللی المپیک هم همین مساله را گوشزد کردیم که تمام برنامه تمرینی ورزشکاران به هم ریخته است.

او ادامه داد: اکنون هم ابتدا باید صبر کنیم تا مشکل شیوع ویروس کرونا رفع گردد و سپس برنامه ریزی برای انجام فاز دوم کسب سهمیه المپیک به فدراسیون ها و کمیته ملی المپیک کشورها ابلاغ می گردد.

فخری در خصوص اینکه کمیته بین المللی المپیک زمان زیادی صرف کرد تا تصمیم نهایی خود را اعلام کند، گفت: تردیدها برای تعویق بازی ها به دلیل مسائل حقوقی بود چون غرامتی بابت اسپانسرها باید پرداخت می شد و باید معین می شد که این غرامت را باید IOC پرداخت کند یا کمیته برگزاری بازی ها. خوشبختانه بندهایی در قراردادها پیدا کردند که بخش بزرگی از مسائل را حل کرد. با این حال به نظر می رسد ژاپن باید غرامت زیادی برای این تعویق پرداخت کند.

او در خصوص اینکه کمیته ملی المپیک فرصت بیشتری برای انجام کارهای مربوط به المپیک دارد، گفت: تمام کارها اجرا شده بود. البته کار کمیته ملی المپیک بیشتر می گردد اما مطمئن باشید کوشش می کنیم برنامه ریزی و هماهنگی ها را انجام می دهیم تا تیم ها شرایط خوبی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فخری: تعویق المپیک اتفاق خوبی بود، کار کمیته ملی المپیک بیشتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخری: تعویق المپیک اتفاق خوبی بود، کار کمیته ملی المپیک بیشتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید