ساکت الهامی جانشین مجید جلالی شد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ آوا، باشگاه نساجی صبح امروز با مجید جلالی بر سر قطع همکاری به توافق رسید

ساکت الهامی جانشین مجید جلالی شد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آوا، باشگاه نساجی بعد از شکست مقابل تراکتور که احتمال سقوط این تیم به لیگ آزادگان را افزایش داد به فکر تغییر کادر فنی افتاد. مالک باشگاه و مدیر عامل نساجی امروز با مجید جلالی جلسه گذاشتند و در انتها این نشست طرفین برای قطع همکاری به توافق رسیدند. مجید جلالی 6 بازی هدایت نساجی را برعهده داشت که در این 6 دیدار تیم قائم شهری پیروز به کسب پیروزی نشد. 5 شکست و تنها یک مساوی کارنامه مجید جلالی در نساجی بود. جلالی که جایگزین وحید فاضلی شده بود امروز پذیرفت از هدایت نساجی کنار برود.

از نساجی خبر می رسد مربی جایگزین مجید جلالی کسی نیست جز ساکت الهامی. گویا مالک و مدیرعامل نساجی با الهامی به توافق رسیده اند و ساکت الهامی امروز نساجی را تمرین می دهد. این تیم دو بازی سنگین مقابل سایپا در جام حذفی و لیگ برتر دارد. نساجی باید ابتدا در جام حذفی به مصاف سایپا برود و سپس بازی هفته هجدهم لیگ برتر را مقابل همین تیم برگزار کند. از ساعت 13 امروز ساکت الهامی با شرکت در تمرین نساجی و برگزاری مراسم معارفه کار خود را به عنوان سرمربی نساجی آغاز خواهد کرد.

احتمال دارد امید روانخواه در کادر فنی نساجی بماند اما اسماعیل اسماعیلی، پیشکسوت فوتبال قائم شهر و دو مربی دیگر به کادر فنی نساجی اضافه می شوند. هاروت ابراهیمیان، مربی دروازه بان های این تیم نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد. نساجی در حال حاضر تیم پانزدهم جدول است و مدیران این باشگاه امید دارند با هدایت ساکت الهامی سهمیه لیگ رجحان استان مازندران را حفظ کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ساکت الهامی جانشین مجید جلالی شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساکت الهامی جانشین مجید جلالی شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید