خبرنگاران فداکاری اجتماعی؛ خواسته سلبرتی ها برای یاری به مهار کرونا

به گزارش وبلاگ آوا، تهران-خبرنگاران- همزمان با تداوم شیوع کرونا در جهان، سلبریتی های مشهور جهان نیز همچنان در شبکه های اجتماعی به مردم و هوادارانشان توصیه می نمایند برای حفظ سلامتی خود جدی باشند و در خانه های خود بمانند. انها از مردم خواسته اند در این دوران برای حفظ سلامتی افراد جامعه در اجرای یکسری تدابیر فداکاری و از خودگذشتگی نمایند.

خبرنگاران فداکاری اجتماعی؛ خواسته سلبرتی ها برای یاری به مهار کرونا

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش روزنامه لس آنجلس تایمز، در بحبوحه نگرانی ها از شیوع گسترده تر ویروس کرونا در سراسر دنیا، سلبریتی ها همچنان در صفحه های شخصی شان مردم را به ارامش فرا می خوانند و از آنها خواسته اند اصول بهداشت فردی را رعایت نمایند.

سلبریتی هایی همچون آرنولد شوارتزنگر بازیگر هالیوودی و تیلور سویفت خواننده آمریکایی از جمله این چهره های معروف هستند که از مردم و طرفدارانشان خواسته اند در خانه های خود بمانند و از حضور در هرگونه تجمعات پرهیز نمایند.

این سلبریتی ها از طرفداران خود خواسته اند برای حفاظت از خود و دیگران، قرنطینه شوند تا در برابر شیوع کرونا مصون بمانند.

هنزمندان، ورزشکاران و چهره های موسیقی دنیا به مردم توصیه نموده اند تا جایی که می توانند از خانه خارج نشوند. این افراد هشدار داده اند بیرون ماندن ممکن است باعث انتقال ویروس به سالخوردگان و شهروندان آسیب پذیر گردد.

این سلبریتی ها تاکید کردند که در شرایط شیوع کرونا ضروری است مردم فداکاری و از خودگذشتگی اجتماعی را در دستورکار قرار دهند.

تدروس ادهانوم مدیرکل سازمان دنیای بهداشت اخیرا در ویدیوئی که این سازمان آن را منتشر کرد، گفت که راههای بسیاری به عنوان اقدامات عملی برای مراقبت از خود در برابر ویروس کرونا وجود دارد که یکی از مهم ترین این اقدامات شستن و پاک کردن مرتب و صحیح دستان با استفاده از آب و صابون یا دیگر پاک نماینده ها حاوی الکل است.

وی از همه خواست تا در چالش دست های بی خطر و امن برای تشویق مردم به منظور توجه به میزان اهیمت شستن دست ها در مقابله با ویروس کرونا بپیوندند.

تا به امروز 182 هزار و 726 نفر در سراسر دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند که 7,174 فوتی گزارش شده وبیش از 79 هزار نفر بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فداکاری اجتماعی؛ خواسته سلبرتی ها برای یاری به مهار کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فداکاری اجتماعی؛ خواسته سلبرتی ها برای یاری به مهار کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید