تصادف مرگبار کامیونت و تریلر در جاده خاوران

به گزارش وبلاگ آوا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از جانباختن یک تن در پی تصادف کامیونت و تریلر در جاده خاوران اطلاع داد.

تصادف مرگبار کامیونت و تریلر در جاده خاوران

سید جلال ملکی در تبادل نظر با ایسنا، در باره جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت 11:34 امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، روبروی شهرک صنعتی توتک، به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد. بلافاصله پس از اعلام این حادثه دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی کامیونت به هنگام حرکت به دلایل نامعینی با قسمت عقب یک دستگاه تریلر برخورد نموده است.

به گفته ملکی، بر اثر این برخورد راننده خودروی کامیونت داخل اتاق خودرو محبوس شده بود و دسترسی به او ممکن نبود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: آتش نشانان با حضور در محل ضمن ایمن سازی محل حادثه به صورت همزمان، عملیاتی را برای خارج کردن راننده خودروی کامیونت از اتاق آسیب دیده شروع کردند.

وی اضافه کرد: پس از مدتی کوشش و با استفاده از تجهیزات لازم، نیرو ها راننده کامیونت را از داخل خودرو خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند. پس از تحویل راننده کامیونت به عوامل اورژانس معین شد که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داده است.

ملکی در انتها گفت: پس از اتمام عملیات، آتش نشانان محل حادثه را به پلیس راهور تحویل داده و ساعت 12:22 محل حادثه را به مقصد ایستگاه خود ترک کردند.

منبع: فرارو

به "تصادف مرگبار کامیونت و تریلر در جاده خاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف مرگبار کامیونت و تریلر در جاده خاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید