به زیبا بازی کردن امتیاز نمی دهند، یک نقطه ضعف هنوز در استقلال هست

به گزارش وبلاگ آوا، سیروس دین محمدی در مصاحبه با خبرنگار در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن برابر استقلال بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و در مجموع به آبی پوشان تهرانی موقعیت زیادی نداد. استقلال تنها دو موقعیت به دست آورد که یکی از آنها به گل تبدیل شد و توانست با همان یک گل سه امتیاز را از آن خود کند.

به زیبا بازی کردن امتیاز نمی دهند، یک نقطه ضعف هنوز در استقلال هست

وی ادامه داد: اینکه یک تیم موقعیت گلزنی به حریف نمی دهد نشان از عملکرد خود خط دفاع این تیم است و ذوبی ها مقابل استقلال یک بازی منطقی را از خود ارائه کرده و تلاش می کردند تا به گل دست پیدا کنند اما آمادگی کامل حسینی درون دروازه باعث شد تا چند موقعیت ذوب آهن از دست برود.

دین محمدی اعلام کرد: آبی ها از انتهای زمین شروع خوبی دارند ولی متأسفانه مهاجمان این تیم سرعت بالایی ندارند و این یکی از نقاط ضعف استقلال در این فصل است.

هافبک پیشین استقلال در خصوص انتقاداتی که از تیم به خاطر زیبا بازی نکردنش در این روزها می شود گفت: به تیمی که زیبا بازی می کند امتیاز نمی دهند، بد بازی کن و سه امتیاز را به دست بیاور. هیچ ایرادی هم وجود ندارد و هر تیم برای رسیدن به قهرمانی با یک هدف خاص پیش می رود. شاید استقلال زیبا بازی نمی کند اما 17 هفته است که شکست نخورده و در حال حاضر صدرنشین لیگ است.

وی در خصوص عملکرد صالح حردانی و آمانوف گفت: حردانی هنوز در تیم استقلال جا نیفتاده و باید به او فرصت داد تا همانطور که در فولاد بازی می کرد در استقلال هم بازی کند. آمانوف هم به تازگی به تمرینات آبی پوشان اضافه شده و او هم نیاز به زمان دارد تا بتواند به هماهنگی کامل با سایر بازیکنان دست پیدا کند.

دین محمدی در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتور دیگر شرایط روزهای خوب گذشته را ندارد. آنها سیزدهم جدول هستند و ضعف های زیادی دارند. همانند گذشته خطرناک نیستند ولی به طور حتم انگیزه های بالایی دارند تا بتوانند برابر استقلال بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند و اعتقاد دارم می توانیم شاهد یک بازی خوب از دو تیم باشیم.

هافبک پیشین استقلال در پایان و در خصوص بیانیه هایی که دو باشگاه استقلال و ذوب آهن به خاطر صحبت های مجیدی علیه یکدیگر صادر می کنند گفت: باید این ادبیات را کنار بگذاریم. مربیان حرمت یکدیگر ار نگهدارند. شأن دو تیم استقلال و ذوب آهن این نیست که بیانیه علیه یکدیگر صادر کنند و باعث شوند جو بدی بین آنها بوجود بیاید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "به زیبا بازی کردن امتیاز نمی دهند، یک نقطه ضعف هنوز در استقلال هست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زیبا بازی کردن امتیاز نمی دهند، یک نقطه ضعف هنوز در استقلال هست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید