برتری پرسپولیس برنفت مسجد سلیمان

به گزارش وبلاگ آوا، تهران (پانا) - تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال ایران برابر میزبانش، نفت مسجدسلیمان 2 بر 1 به برتری رسید.

برتری پرسپولیس برنفت مسجد سلیمان

در جریان هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مهمان نفت مسجدسلیمان بود که این دیدار در نهایت با فزونی 2 بر 1 به سود پرسپولیس به خاتمه رسید.

گل های پرسپولیس را رضا اسدی در دقایق 11 و 20 به ثمر رساند و برای نفت مسجدسلیمان هم پیمان میری در دقیقه 77 گلزنی کرد.

در آغاز نیمه نخست، پرسپولیس هجومی تر از حریف نشان داد و سعی کرد در همان ابتدای کار به گل برسد اما فرصت چندانی روی دروازه نفت ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 11، پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد و مهدی ترابی با ارسال توپ روی دروازه نفت فرصت بسیار خوبی برای رضا اسدی ایجاد کرد. این بازیکن با ضربه سر دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد.

در دقیقه 17، روی یک ارسال بلند، شرزود تمیروف فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه بیرون رفت.

در دقیقه 20، باز هم پرسپولیس صاحب کرنر شد و دقیقا در همان شرایط گل نخست، مهدی ترابی توپ را ارسال کرد و رضا اسدی با ضربه سر، گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 37، وحید امیری با ورود به درون محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان با یک پاس رو به عقب فرصت خوبی برای رضا اسدی ایجاد کرد اما ضربه پای راست این بازیکن را دروازه بان نفت مسجدسلیمان مهار کرد.

در دقیقه 39، پرسپولیسی ها با استفاده از یک ضربه ایستگاهی فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه نفت مسجدسلیمان داشتند اما واکنش خوب دروازه بان نفت این فرصت را از شاگردان گل محمدی گرفت.

در آغاز نیمه دوم این دیدار، پرسپولیس باز هم بهتر از حریف کار کرد. در دقیقه 52، سعید آقایی فرصت بسیار خوبی به دست آورد اما شوت پای چپ او پس از برخورد به تیر دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه 55، نفت مسجدسلیمان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در ادامه خرم الحسینی قصد داشت با استفاده از این فرصت دروازه پرسپولیس را باز کند اما شوت این بازیکن را گوهری به کرنر فرستاد.

در دقیقه 60، پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که در ادامه با ارسال توپ روی دروازه توپ به رضا اسدی رسید اما ضربه سر این بازیکن راهی اوت شد.

در دقیقه 77، روی یک پاس در عمق، پیمان میری درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک شوت پای چپ دروازه پرسپولیس را باز کرد.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، وحدت هنانوف، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، رضا اسدی، میلاد سرلک (77 کمال کامیابی نیا)، احسان پهلوان (85 مهدی عبدی)، مهدی ترابی (77 امید عالیشاه)، وحید امیری و شرزود تمیروف.

ترکیب نفت مسجدسلیمان: علی محسن زاده، علیرضا دغاغله، امین اسدی (53 پیمان میری)، میثم نقی زاده، حسن مرادی فر، محمد مهدی احمدی، محمد مشایخ، مجید عیدی ، مسلم مجدمی، مهدی هاشم نژاد و محمد خرم الحسینی.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برتری پرسپولیس برنفت مسجد سلیمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برتری پرسپولیس برنفت مسجد سلیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید