افشای مشخصات گوشی پرچمدار تازه موتورولا

به گزارش وبلاگ آوا، یک گوشی هوشمند تازه از برند موتورولا پیروز به دریافت گواهینامه از 3C چین شده است. به نظر می رسد که این گوشی از سری موتورولا اج X30 باشد و با نام موتورولا اج X30 اولترا ارائه گردد.

افشای مشخصات گوشی پرچمدار تازه موتورولا

به گزارش وبلاگ آوا، شرکت لنوو اولین تولیدکننده گوشی های هوشمند بود که آخرین و برترین چیپست شرکت کوالکام، یعنی چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 را در دسامبر 2021 بر روی گوشی پرچمدار موتورولا اج X30 عرضه کرد. با این حال با ورود رقیبانی سرسخت از شرکت های شیائومی، ریلمی و هواوی، این گوشی نتوانست جایگاه بالایی در میان پرچمداران داشته باشد. از طرفی با توجه به قیمت اولیه نسبتا پایین این دستگاه (در حدود 600 دلار)، پرچمدار موتورولا برای کسانی که بودجه زیادی نداشتند، گزینه ایده آلی بود.

درست زمانی که به نظر می رسید نسخه استاندارد گوشی موتورولا اج X30 تنها پرچمدار شرکت لنوو در سال 2022 خواهد بود، اطلاعات نوی که در وبسایت چینی صدور گواهی 3C منتشر شده، بیان می نماید که یک گوشی هوشمند نو موتورولا گواهینامه ایمنی الکترونیک را دریافت نموده است. پیش بینی می گردد که این گوشی هوشمند در واقع عضو نوی از خانواده Motorola Edge X30 باشد.

منبع اصلی این خبر وبسایت ITHome است. آن ها متوجه شده اند که وبسایت صدور گواهینامه 3C اخیراً یک گوشی هوشمند موتورولا با شماره مدل XT2201-6 را فهرست نموده است. در فهرست تعیینات آمده است که موتورولا XT2201-6 از شارژ سریع سیمی 68 واتی پشتیبانی می نماید. چنان که می دانیم، این شارژ در حال حاضر به طور انحصاری فقط در Motorola Edge X30 موجود است. ازین اطلاعات می توان نتیجه گرفت که این گوشی نو موتورولا نیز از سری Edge X30 باشد.

یکی دیگر از شاخص هایی که نشان می دهد گوشی موتورولا XT2201-6 ممکن است عضو نوی از سری موتورولا اج X30 باشد، شماره مدل آن است. گوشی پرچمدار موتورولا اج X30 در دسامبر 2021 عرضه شد. با این حال از اوایل نوامبر 2021 اطلاعات آن فاش شده بود. از جمله تعیین شد که شماره مدل این دستگاه XT2201-2 است. حال با توجه به اینکه هر دو گوشی دارای شماره مدلی هستند که دارای کد یکسان XT2201 می باشد، محتمل به نظر می رسد که گوشی Motorola XT2201-6 ممکن است یک دستگاه از سری موتورولا Edge X30 باشد. بعلاوه پیش بینی می گردد که این نسخه نو سری Edge X30 با نام تجاری موتورولا Edge X30 Ultra عرضه گردد.

با این که هیچ اطلاعات یا شایعه دیگری به طور مستقیم در خصوص گوشی آینده Motorola Edge X30 Ultra وجود ندارد، اخیراً اطلاعات زیادی در خصوص گوشی Motorola Frontier که پرچمدار بعدی موتورولاست منتشر شده است. احتمال می رود که این گوشی نو با نام تجاری Motorola Edge X30 Ultra در بازار ارائه گردد.

پیش از این یکی از افشاگران دنیای فناوری، Evan Blass، رندر هایی از Motorola Frontier را به نمایش گذاشته بود که دلیلی بر ورود موتورولا به فضای گوشی های هوشمند شاخص است. تصویر فاش شده، موتورولا فرانتیر را از تمام زوایا با پوششی براق با رنگ خاکستری متالیک پنل پشتی نشان می دهد. در پنل جلویی نیز یک نمایشگر دارای حاشیه های بسیار باریک در چهار طرف دیده می گردد. در سمت چپ و راست این نمایشگر انحنای زیادی وجود دارد که باعث می گردد صفحه نمایش گسترده تری برای کاربر فراهم آید.

این پرچمدار در پایین قاب دارای یک درگاه USB Type-C برای اتصال شارژر، سینی سیم کارت و بلندگو می باشد. نشان تجاری موتورولا نیز در پنل پشتی نقش بسته است.

در پنل پشتی تنظیمات دوربین سه گانه دیده می گردد. پیش بینی می گردد که دوربین اصلی این گوشی به یک سنسور چشم گیر 194 مگاپیکسلی S5KHP1 ساخت شرکت سامسونگ با قابلیت OIS (لرزش گیر اپتیکال تصویر) مجهز باشد. در خصوص دو دوربین دیگر که در پایین دوربین اصلی قرار دارند، شایعه شده است که دوربین دوم یک سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی SKJN1SQ03 سامسونگ و دوربین سوم یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی سونی IMX663 برای زوم عکس ها باشد. در نقطه مقابل، در پنل جلویی، این گوشی دارای یک دوربین 60 مگاپیکسلی عالی برای گرفتن عکس های سلفی و تماس های ویدیویی است.

این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ AMOLED خمیده با پشتیبانی از HDR 10+ و نرخ تازه سازی 144 هرتز است. گوشی موتورولا فرانتیر از چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 plus با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 پشتیبانی می نماید. پیش بینی می گردد این گوشی انرژی لازم را از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 125 وات و شارژ بی سیم 50 وات تامین کند.

این گوشی برنامه سفارشی MyUX مبتنی بر اندروید 12 را اجرا خواهد نمود. قیمت و تاریخ عرضه Motorola Frontier هنوز یک راز است، اما شایعات نشان می دهند که ممکن است در ژوئیه 2022 عرضه گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات گوشی پرچمدار تازه موتورولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی پرچمدار تازه موتورولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید