افزایش جرایم باز نمی تواند از تخلفات جلوگیری کند

به گزارش وبلاگ آوا، خبرنگاران/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: افزایش جرایم باز نمی تواند از تخلفات جلوگیری کند.

افزایش جرایم باز نمی تواند از تخلفات جلوگیری کند

مهرداد فتحی بیرانوند در گفت وگو با وبلاگ آوا با اشاره به دلایل افزایش تخلفات زیست محیطی و عدم بازدارندگی جرایم پیش بینی شده، اظهار کرد: در سنوات اخیر با مصوبات شورای عالی حفاظت محیط زیست میزان جرایم تخلفات زیست محیطی از جمله جرایم شکار و صید به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش پیدا نموده است.

وی توضیح داد: یکی از دلایل بازدارندگی افزایش جرایم است که معمولا هر سه سال یکبار توسط شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور این جرایم افزایش پیدا می نماید و ابلاغ می گردد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان اظهار داشت: ما به عنوان متولیان محیط زیست می گوییم هر چقدر جرایم زیاد گردد اما باز نمی تواند جلوگیری از تخلفات کند.

فتحی بیرانوند افزود: اما این اتفاق خواهد افتاد و ما به عنوان استان ها و ادارات استانی هرساله این پیشنهاد به سازمان می دهیم که جرایم افزایش پیدا کند که نقش موثری در کاهش جرایم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه محیط بانان در صف مقدم مبارزه با تخلفات در حفظ گونه های جانوری هستند، توضیح داد: کار محیط بانی کار بسیار سختی است و یکی از دغدغه های سازمان محیط زیست بهبود شرایط معیشت و امنیت محیط بانان بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان اظهار داشت: در چند سال اخیر با اقداماتی که صورت گرفته مقداری بحث حقوق و مزایای محیط بانان سبت به گذشته افزایش پیدا نموده است.

فتحی بیرانوند افزود: اما این کافی نیست و قطعا احتیاج به اصلاحات بیشتری دارد. در لایحه حمایت از محیط بانان اخیرا در مجلس مصوب شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش جرایم باز نمی تواند از تخلفات جلوگیری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش جرایم باز نمی تواند از تخلفات جلوگیری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید