اصلی ترین درخواست تهرانی ها از شرکت ساماندهی مشاغل

به گزارش وبلاگ آوا، تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت ساماندهی با بیان اینکه برطرف مزاحمت مشاغل و واحدهای صنفی پرتکرارترین پیغام شهروندان در حوزه فعالیت شرکت بوده است، گفت 69 مورد از 74 گزارش ارجاعی، آنالیز و رسیدگی شده است.

اصلی ترین درخواست تهرانی ها از شرکت ساماندهی مشاغل

به گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان درباره تعامل شرکت ساماندهی با شهروندان در سامانه 1888 اظهار کرد: شهروندان به وسیله سامانه 1888 با طرح شکایات، ارائه نقدها و پیشنهادات و بیان تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی شهرداری می توانند در نظارت مدیریت شهری ایفای نقش نمایند.

وی با اشاره به افزایش 12 درصدی پیغام های شهروندی در سامانه 1888 در یک سال اخیر گفت: از ابتدای فروردین تا انتها مردادماه سال جاری، تعداد 74 پیغام از شهروندان در سامانه ثبت شده که 71 پیغام انتقاد، 2 طرح شکایت و یک پیشنهاد مطرح شده است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ادامه داد: در مدت مشابه سال گذشته 61 پیغام شهروندی در حوزه فعالیت شرکت در سامانه 1888 ثبت شد که 60 پیغام برای انتقال نقدها و یک پیغام برای ارائه پیشنهاد بود.

مفاخریان با بیان اینکه مزاحمت مشاغل و واحدهای صنفی بیشترین پیغام های شهروندان را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: 40 تماس مربوط به ایجاد مزاحمت واحدهای صنفی و عدم اجرای آرای صادره کمسیون بند 20، 8 تماس مربوط به کیوسک های مطبوعات و گل و 5 تماس مربوط به فعالیت مرکز عرضه پرندگان زینتی بوده است.

وی تاکید نمود: از 74 گزارش شهروندی مرتبط با شرکت ساماندهی 69 مورد رسیدگی و 5 مورد که مربوط به مزاحمت مشاغل می شده در دستور کار آنالیز در کمسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها نهاده شد .

منبع: خبرگزاری پانا

به "اصلی ترین درخواست تهرانی ها از شرکت ساماندهی مشاغل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلی ترین درخواست تهرانی ها از شرکت ساماندهی مشاغل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید