آرامش در بازار خودرو ، قیمت خودرو امروز 24 آبان

به گزارش وبلاگ آوا، بازار خودروهای داخلی پس از لغو افزایش قیمت، واکنشی نشان نداد و به فرایند صعودی قیمت ها ادامه داد. اما بازار خودروهای داخلی در روز یکشنبه 23 آبان با ثبات نسبی همراه بود و نوسان زیادی را ثبت نکرد.

آرامش در بازار خودرو ، قیمت خودرو امروز 24 آبان

برخی ازخودروهای داخلی در قیمت نمایندگی و قیمت بازار با کاهش قیمت پشت سر گذاشتند، روز یکشنبه با ثبات قیمت همراه بودند. خودروهایی مثل قیمت پراید 111 با 164 میلیون تومان ثبت شد. همچنین سایر خودروهای پراید که روز شنبه افزایش قیمت داشتند روز یکشنبه تغییری نداشتند.

در خودروهای گروه تیبا قیمت تیبا صندوقدار مدل 1400 افزایش یافت و به 163 میلیون تومان رسید. همچنین خودروهای گروه ساینا در بازار روز یکشنبه تغییر قیمتی نداشتند.

بازار خودرو پس از رفت و برگشت قیمت

بررسی فرایند قیمت ها در بازار خودرو نشان می دهد در حالی که بازار این هفته را نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته افزایشی آغاز کرد، اما در ادامه از ثبات نسبی برخوردار شد. بر این اساس، بررسی معاملات دیروز بازار خودرو نشان از ثبات قیمت ها نسبت به شنبه دارد که البته نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، نوسانات افزایشی دیده می شود. به جز چند خودرو، اکثریت محصولات پرتیراژ خودروسازان نسبت به روز اول هفته افزایش خاصی در قیمت نداشته اند.

به عنوان مثال، پژو پارس که از نیمه هفته گذشته قیمت آن از 300 میلیون تومان به 305 میلیون تومان تا آخر هفته رسیده بود، روز شنبه 309 میلیون تومان قیمت گذاری شد. با این حال قیمت آن در ادامه به 305 میلیون تومان برگشت. در مقابل اما پژو 207 دنده ای، تیبا و کوییک دنده ای یک میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کردند. هایما S7 توربو نیز که طی این مدت افزایش قیمتی نداشت، نسبت به شنبه پنج میلیون تومان گران شد.(ایسنا)

منبع: تجارت نیوز

به "آرامش در بازار خودرو ، قیمت خودرو امروز 24 آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرامش در بازار خودرو ، قیمت خودرو امروز 24 آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید