مقررات بازدید از کاخ گلستان در نوروز 1400

به گزارش وبلاگ آوا، روابط عمومی مجموعه کاخ موزه گلستان در اطلاعیه ای از مقررات بازدید از این موزه در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

مقررات بازدید از کاخ گلستان در نوروز 1400

با توجه به مجوز فعالیت موزه ها و کاخ موزه های در شهرهای زرد و آبی، روابط عمومی کاخ موزه گلستان طی اطلاعیه ای از مقررات بازدید از این موزه در ایام تعطیلات نوروز خبر داد. بنا بر این اطلاعیه، نوبت بازدید از مجموعه کاخ موزه گلستان به صورت اینترنتی و در بازه زمانی 9 صبح تا 19 اعلام می شود و از فروش حضوری بلیط نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

همچنین بازدیدکنندگان موظفند تا در زمان معین شده در موزه حاضر شوند؛ در غیر این صورت تاخیر یا غیبت آن ها به منزله انصراف از بازدید در نظر گرفته می شود. تاکید شده که امکان بازدید از کاخ گلستان در نوبت های بعدی به هیچ وجه مقدور نیست.

در این اطلاعیه آمده است که بازدیدهای گروهی همراه با راهنمای تور در ایام نوروز امکان پذیر نیست و هر موزه در این مجموعه، دارای راهنمای مستقر است.

همچنین استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه کاح گلستان الزامی است و از عکاسی و فیلمبرداری مراجعان جلوگیری به عمل می آید؛ گرچه هنوز محدودیتی در خصوص تعداد بازدیدکنندگان مجاز اعلام نشده است.

بهای بلیط ورودی به مجموعه کاخ گلستان به ازای هر بازدیدکننده داخلی پنج هزار تومان است. مبلغ ورودی بازدید از هر موزه و عمارت داخل مجموعه نیز برای هر بازدیدکننده داخلی (ایرانی) چهار هزار تومان معین شده است. همچنین بهای ورود به بخش اصلی کاخ گلستان 13 هزار تومان برای هر نفر معین شده است. شایان ذکر است که تمام بازدیدهای رایگان و نیم بها در تعطیلات نوروز (از تاریخ 25 اسفند تا 15 فروردین) از درجه اعتبار ساقط است.

علاقه مندان یه بازدید از مجموعه تاریخی و فرهنگی کاخ موزه گلستان می توانند برای اطلاع از چگونگی گرفتن نوبت بازدید و جزئیات خرید اینترنتی بلیط این مجموعه به وب سایت کاخ گلستان مراجعه کنند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "مقررات بازدید از کاخ گلستان در نوروز 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقررات بازدید از کاخ گلستان در نوروز 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید