شغل قبلی بازیگران هالیوود چه بود؟

به گزارش وبلاگ آوا، ایران سان: متیو مک کانی به کار سخت تمیز کردن مرغدانی ها می پرداخته. ما حدس می زنیم تنها کار کثیفی که او بعد از این انجام داده عوض کردن کهنه های بچه هایش باشد!

شغل قبلی بازیگران هالیوود چه بود؟

دمی مور که سال هاست دوستدارانش برای گرفتن امضا از او هم بهش دسترسی ندارند، زمانی برای یک مغازه ظروف کرایه کار می کرد.

جنیفر آنیستون بازیگری که روزبه روز ثروتمندتر می شود و الان در فیلم های کمتری بازی می کند روزهایی را فراموش نمی کند که برای پول در آوردن تلفن جواب می داد.

جولیا رابرتز در بچگی دوست داشت دامپزشک شود، اما بعد نظرش را تغییر داده و تصمیم گرفت بازیگر شود. او قبل از معروفیت در بستنی فروشی کار می کرد و مدتی در فروشگاه کفش های ورزشی بود، در عین حال هم در پی راهی برای رسیدن به علاقه اش یعنی بازیگری می گشت.

تام کروز یکی از بزرگترین نام ها در هالیوود، احتمالا قبل از اینکه بازیگر ثروتمندی شود کیف دوستانش و بازیگران را تحویل می گرفته است، چرا که او پیشخدمت مهمان خانه بوده است! شرط می بندم که الان بیشترین انعام را به پیشخدمت ها می دهد.

این روزها اگر براد پیت مجبور می شد لباس عروسک مرغی بپوشد از همان هم میلیون ها دلار درمی آورد! اما همیشه همه چیز یک جور نیست. او قبلا برای یک رستوران مکزیکی کار می کرد، لباس های مسخره می پوشید و برایشان تبلیغ می کرد. همچنین کارهای دیگری مثل جابجا کردن یخچال و رانندگی لیموزین را هم انجام می داد، در حالی که یک بازیگر سخت کوش هم بود.

جیم کری این بازیگر بانمک تا زمان بزرگسالی هم یک سری کارهای عجیب را تجربه کرده است. در سن 15 سالگی دربان یک کارخانه لاستیک سازی بود و هم در شغل گارد امنیتی تجربه کسب کرد. او عادت داشت برای رسیدن به آرامش به دیدن کلاب های کمدی برود.

اوانجلین لی لی بازیگر مشهور سریال لاست او مدتی مهماندار هواپیما بود. همچنین در نقش مبلغ مذهبی خارجی در فیلیپین خدمت کرد و در یک خانه جنگلی زندگی می کرد.

رابین ویلیامز هنرپیشه و کمدین معروف و محبوب هالیوود پانتومیم خیابانی اجرا می کرد.

تری هچر هنرپیشه هالیوود در پنج سالگی از طریق شوهر خاله اش مورد آزار قرار گرفت و به همین علت مبتلا به مسائل روحی شد. وقتی کمی بزرگ تر شد به تحصیل در رشته بازیگری پرداخت ولی اولین شغل هچر در سال 1984 شغلی عجیب بود. او تشویق کننده تیم راگبی49 (سان فرانسیسکو) بود و به خاطر آن پول می گرفت.

منبع: برترین ها

به "شغل قبلی بازیگران هالیوود چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شغل قبلی بازیگران هالیوود چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید